ZAPYTANIE OFERTOWE
nr WIM.271.2.42.2017 z dnia 26.04.2017r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy/remontu warsztatów szkolnych w budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 5 (dalej w treści opisu: budynek) – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych,
3) posiadanie uprawnień rzeczoznawcy budowlanego (art. 8 b ust. 1 ustawy z dnia
15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa – Dz.U.2014.1946 j.t. z późn. zm.),
4) posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych (uprawnień) do wykonania orzeczenia mykologiczno-budowlanego,
5) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na wielobranżową dokumentację projektową przebudowy infrastruktury technicznej budynku użyteczności publicznej wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków o kubaturze min. 8.000 m3, w tym branże: architektoniczna, instalacje co, instalacje cwu, wentylacja.
4. Załączniki do ogłoszenia :
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) wykaz wykonanych usług,
3) wzór umowy,
4) wypisy i wyrys z rejestru gruntów z 12.01.2017r.
5) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500,
6) 3 zdjęcia budynku,
7) rzuty poszczególnych kondygnacji (dokumentacja archiwalna wymagająca uaktualnienia) z oznaczeniem pomieszczeń objętych zamówieniem,
8) wykaz urządzeń wskazanych do montażu w pomieszczeniach warsztatów,
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w tym:
1) inwentaryzacja architektoniczno-budowlana,
2) ocena stanu technicznego budynku wraz z orzeczeniem mykologiczno - budowlanym,
3) Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP)
1 miesiąc od daty zawarcia umowy,
4) wielobranżowy projekt budowlany stanowiący podstawę uzyskania stosownej decyzji administracyjnej:
4 miesiące od daty zawarcia umowy,
5) pozostały zakres przedmiotu zamówienia w tym wielobranżowy projekt wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, STWiOR :
5 miesięcy od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Jolanta Drostek – tel. 52 58 58 215
2) Inspektor WIM (br. wod.-kan., c.o., went.) Mariusz Dolewski – tel. 52 58 58 377
3) Inspektor WIM (br. elektryczna) Jacek Pilarski – tel. 52 58 58 698
4) Inspektor WIM (koordynator) Lilianna Jasiek – tel. 52 58 59 271
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 11.05.2017r. o godz. 1000 .
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 2) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3 ppkt.5,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych
w załączniku nr 2 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
10.1 Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.
KIEROWNIK
REFERATU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ
Joanna Żmich-Fórmaniak
Bydgoszcz, 26.04.2017r.
Komunikaty