Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-08-2023 10:36:00 |
Składania : | 31-08-2023 07:00:00 |
Otwarcia : | 31-08-2023 07:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiot Zamówienia
Przedmiot zamówienia
Realizacja zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. Naftowej w Krośnie".
1.2. Opis składników zamówienie
Zakres zadania obejmuje budowę wyniesionego przejścia dla pieszych na ul. Naftowej w Krośnie poprzez wykonanie:
· cięcie nawierzchni mechanicznie, masy mineralno-bitumiczne, grubość cięcia ok. 8·cm – 12 m,
· rozebranie nawierzchni bitumicznych, gr do 10 cm - mechanicznie - wywóz utylizacja – 42 m2,
· rozebranie podbudowy, z kruszywa, grubość do 15·cm, mechanicznie, wywóz utylizacja – 42 m2,
· podbudowy betonowe z betonu C8/10, zagęszczenie, pielęgnacja średnio 25 cm – 10,5 m3,
· chodniki z kostki brukowej betonowej, grubość 8·cm, podsypka piaskowa z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa – 42 m2,
· wykonanie koryta pod rure wraz z zagęszczeniem – 10 m,
· odtworzenie chodnika z kostki brukowej po wykopie – 4 m2,
· wymiana kostki brukowej na przejściu dla pieszych na kostkę integracyjną – 6,4 m2,
· oznakowanie poziome dróg cienkowarstwowe – 20 m2,
· budowa studni SK-1 kablowa teletechniczna – 2 szt.,
· wykonanie rur przepustowych RHDPE 160 - ułożenie rury w wykopie – 10 m.
2.
Termin realizacji
zamówienia:
1) rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy,
2) zakończenie prac (rozumiane jako zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do odbioru końcowego): 30 dni od dnia zawarcia umowy;
3. Okres gwarancji:
Okres gwarancji jakości wykonanych prac wynosi 36 miesięcy.
4. Warunki płatności:
a) Zadanie zostanie rozliczone kosztorysowo na podstawie jednej faktury końcowej po zakończeniu zadania
b) Termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
c) Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
5. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany z ofertą w terminie 14 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
6.1. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta,
6.2. Zmiany treści ogłoszenia oraz warunków przetargu,
6.3. Żądania dodatkowych wyjaśnień i informacji od Wykonawców,
6.4. Poprawy omyłek pisarskich w ofercie w przypadku ich wystąpienia,
6.5. Odwołania przetargu w każdym czasie.
7. Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.
8. Inne postanowienia:
8.1. Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
8.2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.3. Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
8.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Komunikaty