Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-08-2023 12:41:00 |
Składania : | 31-08-2023 14:00:00 |
Otwarcia : | 31-08-2023 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 46 855 40 41.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Żyrardów" Sp. z o. o. z
siedzibą w Żyrardowie przy ul. Czystej 5, nr tel. 46 855 40 41/42, adres email
: pgk@pgk.zyrardow; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora
jest Pani Paulina Sapińska-Szwed, nr. tel. 46 855 40 41 wew. 264, adres e-mail:
iod@pgk.zyrardow.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, dalej „ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być
również przekazywane innym podmiotom ( tzw. strona trzecia), które na podstawie
przepisów szczególnych obowiązującego prawa mogą prowadzić kontrole u
Administratora danych osobowych; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, z tym
zastrzeżeniem, że w przypadku w którym okres przedawnienia roszczeń
Administratora wynikających z umowy będzie dłuższy niż wcześniej określony,
wówczas dane osobowe będą przechowywane do dnia zakończenia tego okresu; 7.
Dokumenty z Pani/Pana danymi osobowymi mogą również być archiwizowane, jeśli
wymagać tego będzie szczególny przepis prawa lub prawnie uzasadniony interes
Administratora. 8. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przechowywane dla
celów statystycznych, o ile odrębne przepisy tak stanowią; 9. Obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp; 10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO tj. nie będą
podawane procesowi pozycjonowania; 11. Posiada Pani/Pan: · na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w przypadku
gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od Pani/Pana wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, · na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego
uprawnienia nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, a
także nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy zawartej po jego zakończeniu w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ·
na podstawie art. 18 ust.1 RODO z wyłączeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych, przy czym wniesienie tego żądania przed zakończeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Wniesienie żądania, o
którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO po zakończeniu postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zaś Administrator nie
udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu,
chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 12. Posiada
Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO; 13. Nie przysługuje Pani/Panu: · w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; · prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ·
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2023-08-30 12:08 | Zamówienia Publiczne | Odpowiedzi na pytania |
2023-08-28 13:32 | Zamówienia Publiczne | Pytanie i odpowiedź - szczegółowa rozmiarówka |
Komunikaty