Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-08-2023 16:55:00 |
Składania : | 31-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-08-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert w postępowaniu (zapytaniu ofertowym):
"Dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej".
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ):
Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Ostatni Etap 6, 32-603
Oświęcim
tel./fax: (+48) 33 843-28-14, 33 843-28-77, 33 843-09-05, fax: 33 843-17-15
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl
adres strony internetowej: http://www.pwik.oswiecim.pl
Tryb postępowania: zapytanie ofertowe z publikacją ogłoszenia.
Warunki:
1. Wymagany termin dostawy: do dnia 06.09.2023 r.
2. Warunki płatności: płatność przelewem 30 dni od daty wystawienia faktury VAT.
3. Podana cena jednostkowa (netto) musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy.
4. Oferta
może być złożona tylko poprzez platformę zakupową Open Nexus do wyznaczonego
dnia zakończenia postępowania
(31.08.2023 r. do godz. 10:00).
5. W
przypadku problemów technicznych związanych z obsługą platformy zakupowej
należy kontaktować się bezpośrednio z Centrum
Wsparcia Klienta - tel. 22 101 02
02 lub cwk@platformazakupowa.pl
6. Wymagane dokumenty: Deklaracja właściwości użytkowych.
7. Wymagane
dokumenty dla Dostawców, którzy nie realizowali dostaw na potrzeby
Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Oświęcimiu:
7.1. prawidłowo wypełniona ankieta dostawcy (formularz dołączony do postępowania),
7.2.
wykaz
wykonanych minimum 3 dostaw produktów, które są przedmiotem niniejszego
postępowania o wartości netto
minimum 50 000 zł każda, z podaniem zakresu
zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców. Wykazane dostawy muszą być
potwierdzone
dokumentami wystawionymi przez Zamawiających, na rzecz których realizowane były
dostawy,
potwierdzającymi, że zamówienia wykonano terminowo oraz z należytą
starannością.
8. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt (od poniedziałku
do piątku w godzinach 7:00 – 14:00
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy).
9. Adres dostawy: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Grojecka 4, 32-600 Oświęcim, SUW Zaborze.
10. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena - znaczenie 100%.
11. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty zakończenia postępowania.
12. Wykonawca
biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest składając ofertę do dołączenia
Karty technicznej / Karty katalogowej
oferowanych produktów.
13. Wszystkie oferowane elementy studni PP muszą pochodzić od jednego producenta
14. Wszystkie oferowane włazy muszą pochodzić od jednego producenta
15. Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez śladów uszkodzenia.
16. Studnie kanalizacyjne zgodne z normami: PN-EN 13598-2:2020-11; PN-EN 476:2012
17. Studnie dopuszczone do stosowania w pasie drogowym
18. Włazy i wpusty zgodne z normą: PN-EN 124:2015
19. Informujemy, że niniejsze postępowanie o
udzielenie zamówienia nie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo
zamówień publicznych. Zastrzegamy sobie prawo
odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez
podawania przyczyn
oraz prawo niewybrania oferty z najniższą ceną. Potencjalni Wykonawcy nie będą
uprawnieni do
występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego w związku z
niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu
poniesionych przez nich
kosztów, w szczególności w przypadku odstąpienia przez Zmawiającego od postępowania lub wyboru
innego Wykonawcy.
20. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z warunkami udziału w postępowaniu i w pełni je akceptuje.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel.: 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty