Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 257/2023/GMT Świadczenie usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu iBlow, AT 1000, Dräger 6810

Termin:
Zamieszczenia : 28-09-2023 14:45:00
Składania : 04-10-2023 14:40:00
Otwarcia : 04-10-2023 14:45:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu

2. Opis przedmiotu zamówienia:

 

   Świadczenie usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu w rozbiciu na zadania:

- zadanie nr 1 - wskaźnik spożycia alkoholu typu iBlow, 

- zadanie nr 2 - wskaźnik spożycia alkoholu typu AT 1000, 

- zadanie nr 3 - alkotest Dräger 6810

3. Termin realizacji zamówienia: - zgodnie z projektem umowy

4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42

5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia

Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę na poszczególne zadanie.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. wyłącznie na wybrane przez siebie zadanie tj.  1 , 2 lub 3

6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i

oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:        

- oświadczenie, o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania

na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie            bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: nie dotyczy

8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: nie dotyczy

9. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy): zgodnie z projektem umowy

10. Sposób przygotowania oferty: pisemnie w języku polskim.

Ofertę stanowić będą:

- oświadczenie o których mowa w pkt. 6 niniejszego zaproszenia,

   - wypełniony i podpisany załącznik  nr 1 do projektu umowy (ceny w PLN) - adekwatnie do zadania na które Wykonawca składa ofertę

   - wypełniony i podpisany załącznik nr 1,2 lub 3 - Wykaz zrealizowanych dostaw  dla zadania 1, 2 lub 3 - adekwatnie do zadania na które Wykonawca składa ofertę

Zamawiający nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za pośrednictwem poczty
e-mail.

Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie

Dostawcy/Wykonawcy.

   Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona niekompletna

Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części zamówienia.

Po zakończeniu I etapu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogłoszenia  drugiego II etapu  -negocjacji

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ukraina oświadczenie.doc doc 28.5 2023-09-28 14:45:00 Postępowanie
Wykaz zrealizowanych usług - zadanie nr 1.docx docx 14.43 2023-09-28 14:45:00 Postępowanie
Wykaz zrealizowanych usług - zadanie nr 2.docx docx 14.41 2023-09-28 14:45:00 Postępowanie
Wykaz zrealizowanych usług - zadanie nr 3.docx docx 14.34 2023-09-28 14:45:00 Postępowanie
Projekt umowy - zadanie nr 1,2.pdf pdf 4116.2 2023-09-28 14:45:00 Postępowanie
Projekt umowy - zadanie nr 3.pdf pdf 4014.03 2023-09-28 14:45:00 Postępowanie
Projekt umowy - zadanie nr 1,2.pdf pdf 4116.2 2023-09-28 14:45:00 Kryterium
Projekt umowy - zadanie nr 3.pdf pdf 4014.03 2023-09-28 14:45:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Serwisowanie urządzeń typu Iblow przez okres 24 miesięcy rodzaj i ilość usług wymieniona w załączniku nr 1 do projektu umowy. Wpisać łączną wartość wszystkich usług z załącznika nr 1 1 szt. - (0)
2 Serwiosowanie urządzeń typu AT 1000 przez okres 24 miesięcy rodzaj i ilość usług wymieniona w załączniku nr 1 do projektu umowy Wpisać łączną wartość wszystkich usług z załącznika nr 1 1 szt. - (0)
3 Serwisowanie urządzeń typu Drager 6810 przez okres 24 miesięcy rodzaj i ilość usług wymieniona w załączniku nr 1 do projektu umowy Wpisać łączną wartość wszystkich usług z załącznika nr 1 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z projektem umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy - zada [...].pdf

Projekt umowy - zada [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 287