Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-09-2023 14:45:00 |
Składania : | 04-10-2023 14:40:00 |
Otwarcia : | 04-10-2023 14:45:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu w rozbiciu na zadania:
- zadanie nr 1 - wskaźnik spożycia alkoholu typu iBlow,
- zadanie nr 2 - wskaźnik spożycia alkoholu typu AT 1000,
- zadanie nr 3 - alkotest Dräger 6810
3. Termin realizacji zamówienia: - zgodnie z projektem umowy
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę na poszczególne zadanie.
Zamawiający dopuszcza składanie
ofert częściowych tj. wyłącznie na wybrane przez siebie zadanie tj. 1 , 2 lub 3
6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i
oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:
- oświadczenie, o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych
rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.
poz. 835)
7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: nie dotyczy
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: nie dotyczy
9. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy): zgodnie z projektem umowy
10. Sposób przygotowania oferty: pisemnie w języku polskim.
Ofertę stanowić będą:
- oświadczenie o których mowa w pkt. 6 niniejszego zaproszenia,
- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do projektu umowy (ceny w PLN) - adekwatnie do zadania na które Wykonawca składa ofertę
- wypełniony i podpisany załącznik nr 1,2 lub 3 - Wykaz zrealizowanych dostaw dla zadania 1, 2 lub 3 - adekwatnie do zadania na które Wykonawca składa ofertę
Zamawiający nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.
W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za
pośrednictwem poczty
e-mail.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie
Dostawcy/Wykonawcy.
Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona niekompletna
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części zamówienia.
Po zakończeniu I etapu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogłoszenia drugiego II etapu -negocjacji
Komunikaty