Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-09-2023 13:51:00 |
Składania : | 13-10-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | 13-10-2023 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi - Wydział
Transportu zaprasza do składania ofert
na naprawy instalacji elektrycznej i elektronicznej pojazdów służbowych KWP w
Łodzi.
Postępowanie prowadzone przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
KRYTERIUM WYBORU OFERTY:
60% CENA
30% ODLEGŁOŚĆ ZAKŁADU NAPRAWCZEGO OD SIEDZIBY JEDNOSTKI POLICJI
10% ILOŚĆ PODNOŚNIKÓW DOZOROWANYCH PRZEZ URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
Termin składania ofert do dnia 13-10-2023r. do godz.1500
Realizacja zamówienia od dnia podpisania umowy na okres 24 miesiące.
Oferty niepodlegające
odrzuceniu będą oceniane na podstawie informacji zawartych
przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym - zał. Nr 1.
Zamawiający Wymaga załączenia dokumentów:
- wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- załącznik nr 1;
- podpisany załącznik nr 2 – RODO;
- wydruk ze strony internetowej https://www.google.pl/maps, wyznaczając trasę – jazda samochodem potwierdzający odległość zakładu naprawczego od jednostki Policji,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy z w/w dokumentów
nie będzie wynikać, iż osoba podpisująca dokumenty jest upoważniona do
występowania w imieniu Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty
dokument potwierdzający uprawnienie do jego reprezentowania (np.
pełnomocnictwo).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-18 08:59 | Natalia Ferenc | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty