Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 13-10-2023 09:19:00 |
Placing offers : | 20-11-2023 09:00:00 |
Offers opening : | 20-11-2023 09:15:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-01-04 09:41 | Dagmara Zachorska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Uzasadnienie
prawne:
art.
255
ust.
3
ustawy
PZP. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, wpłynęła jedna oferta złożona przez NEW MEDICA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Al. Jana Pawła II 27, 00 – 867 Warszawa – cena oferty wynosi 5.489.000,00 PLN. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 4.990.000,00 PLN. Zaoferowana przez Wykonawcę cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeanalizował swoje możliwości finansowe, wykonał czynności mające na celu sprawdzenie możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny złożonej oferty. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Dnia 01.12.2023 r. Zarząd Powiatu Sulęcińskiego podjął uchwałę o braku możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, protokół nr 280/23 z dnia 1 grudnia 2023 r. |
2023-12-12 12:57 | Dagmara Zachorska | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-12-06 14:41 | Dagmara Zachorska | Informacja o unieważnieniu postępowania |
2023-11-20 09:44 | Dagmara Zachorska | Informacja z otwarcia ofert 20.11.2023 |
2023-11-20 09:00 | Buyer message | Kwota (brutto) przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 4.990.000,00 PLN |
2023-11-15 11:39 | Dagmara Zachorska | Wzór Umowy - Część II SWZ - tekst jednolity po zmianach 15.11.2023 |
2023-11-15 11:37 | Dagmara Zachorska | Zmiana 15.11.2023 |
2023-11-15 11:35 | Dagmara Zachorska | Wyjaśnienia 15.11.2023 |
2023-11-13 17:09 | Dagmara Zachorska | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
2023-11-13 17:05 | Dagmara Zachorska | Zmiana 13.11.2023 |
2023-10-27 16:22 | Dagmara Zachorska | Wyjaśnienia 27.10.2023 |
2023-10-17 16:12 | Dagmara Zachorska | Zmiana SWZ 17.10.2023 |
Announcements