Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZiG.271.14.2023 Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury – pracownie

Alicja Dominik
Gmina Sulęcin
Termin:
Zamieszczenia : 05-10-2023 15:04:00
Składania : 18-10-2023 11:00:00
Otwarcia : 18-10-2023 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 126.18 2023-10-05 15:04:00 Postępowanie
SWZ - pracownie.pdf pdf 811.57 2023-10-05 15:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.1 - wzór umowy Część I pracownia audiowizualna-sig.pdf pdf 473.67 2023-10-05 15:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.2 - wzór umowy Część II pracownia ceramiczna-sig.pdf pdf 474.72 2023-10-05 15:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.3 - wzór umowy Część II pracownia krawiecka-sig.pdf pdf 474.48 2023-10-05 15:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.1 - Opis przedmiotu Zamówienia część I.pdf pdf 201.33 2023-10-05 15:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.2 - Opis przedmiotu Zamówienia część II.pdf pdf 136.4 2023-10-05 15:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.3 - Opis przedmiotu Zamówienia część III.pdf pdf 124.6 2023-10-05 15:04:00 Postępowanie
Załączniki edytowalne - wszystkie części.zip zip 361.29 2023-10-05 15:04:00 Postępowanie
Zmiana nr 1.pdf pdf 172.36 2023-10-11 15:08:25 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.68 2023-10-11 15:08:25 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie nr 1 i zmiana nr 2.pdf pdf 568.95 2023-10-13 13:57:03 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.52 2023-10-13 13:57:03 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 241.45 2023-10-18 15:15:23 Publiczna wiadomość
Unieważnienie część III postępowania p. krwiecka.pdf pdf 231.11 2023-10-20 13:36:25 Publiczna wiadomość
Odrzucenie ofert oraz unieważnienie postępowania - część I.pdf pdf 292.15 2023-11-02 12:12:09 Publiczna wiadomość
Odrzucenie ofert i unieważnienie postępowania - część II.pdf pdf 267.86 2023-11-02 12:13:02 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 72.76 2023-11-14 13:18:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-14 13:18 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-11-02 12:13 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Zawiadomienie o odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu części II postępowania.

Odrzucenie ofert i u [...].pdf

2023-11-02 12:12 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Zawiadomienie o odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu części I postępowania.

Odrzucenie ofert ora [...].pdf

2023-10-20 13:36 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Unieważnienie część III postępowania - Wyposażenie pracowni krawieckiej.

Unieważnienie część [...].pdf

2023-10-18 15:15 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-18 11:18 Alicja Dominik Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. na dostawę pn.: „Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury - pracownie" wynosi 221 586,40 zł brutto, w tym:
Część I – pracownia audiowizualna: 101 845,73 zł
Część II – pracownia ceramiczna: 55 173,65 zł
Część III – pracownia krawiecka: 64 567,02 zł
2023-10-13 13:57 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Wyjaśnienie nr 1 i Zmianę nr 2 do przedmiotowego postępowania wraz z Ogłoszeniem o zmianie.

Wyjaśnienie nr 1 i z [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-10-11 15:08 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Zmianę nr 1 oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Zmiana nr 1.pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 806