Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2023 11:41:00 |
Składania : | 17-10-2023 11:15:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
5. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt przesyłki zaświadczeń leżą po stronie Wykonawcy.
6. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT po zakończeniu każdej tury kursu. (I faktura z terminem płatności najpóźniej do grudnia 2023 r., II faktura z terminem płatności w styczniu 2024 r.).
Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymania faktur w formie elektronicznej. Faktury będą przesłane na adres: eliza.borak@po.policja.gov.pl lub justyna.siebert@po.policja.gov.pl
7. Kurs nie może być nieodpłatny, równy wyłącznie cenie za egzamin/y. Zaproponowana cena za przeprowadzenie kursu musi być adekwatna do cen proponowanych na rynku za tożsamy kurs.
8. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9. Termin składania ofert do dnia 17 października 2023 r.
10. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie kursu z powodów zależnych od Zamawiającego lub uczestnika/ów kursu, Wykonawca dostosuje sposób świadczenia usługi do bieżących potrzeb Zamawiającego lub uczestnika/ów kursu pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia kosztów świadczenia usługi.
11. Zamawiający może odstąpić od umowy z Wykonawcą najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: absencji tj. choroby uczestnika/ów szkolenia, zwolnienia z pracy uczestnika/ów kursu, zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia przeprowadzenie kursu w pierwotnie określonym terminie.
Osoba do kontaktu:
Eliza Borak, Justyna Siebert (specyfikacja i rozliczenie zamówienia) tel. 47 77 128 46
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Dostawca/Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.
Komunikaty