Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WGK-I.271.1.123.2023 Prowadzenie pasieki miejskiej, złożonej z pięciu rodzin pszczelich w parku nad Starym Kanałem Bydgoskim, na terenie opisanym w ewidencji gruntów jako dz. ew. nr 10, obr. 56.

Katarzyna Peszyńska
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Zieleni i Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2023 15:20:00
Składania : 03-11-2023 12:00:00
Otwarcia : 03-11-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.     Nazwa oraz adres Zamawiającego:

     Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

   Wydział przeprowadzający postępowanie: Wydział Zieleni i Gospodarki Komunalnej

2.       Nazwa postępowania: Prowadzenie pasieki miejskiej, złożonej z pięciu rodzin pszczelich w parku nad Starym Kanałem Bydgoskim, na terenie opisanym w ewidencji gruntów jako dz. ew. nr 10, obr. 56.

3.    Opis przedmiotu zamówienia:

3.1. Prowadzenie pasieki w parku nad Starym Kanałem Bydgoskim obejmuje wszelkie czynności i zabiegi niezbędne do rozwoju i zachowania dobrostanu rodzin pszczelich, edukację oraz promocję pszczelarstwa i Miasta Bydgoszczy w szczególności:  

1)      pielęgnację rodzin pszczelich i wykonanie wszelkich niezbędnych czynności wynikających z hodowli pszczół (w tym np. kontrolę stanu rodzin zgodnie z bieżącymi potrzebami zależnie od pory roku i warunków pogodowych, dokarmianie, podawanie lekarstw np. przeciwko warrozie, dostawianie korpusów w przypadku zwiększenia liczebności rodziny, ocieplenie ula na zimę, wymianę ramek, węzy, wymianę matki itp. zależnie od potrzeb,);

2)      współpracę z Zamawiającym w zakresie promocji pasieki – wykonywanie zdjęć, kontakt z prasą, przekazywanie informacji o miodobraniu, rójkach, działaniach edukacyjnych i innych wydarzeniach w pasiece;

3)    przekazywanie sprawozdania o ilości pozyskanego miodu i nieodpłatne przekazywanie na rzecz Zamawiającego 70% pozyskiwanego miodu z każdego miodobrania (w tym zakup litrowych słoików i rozlanie do nich miodu);

4)    prowadzenie zajęć edukacyjnych na terenie pasieki oraz w placówkach oświatowo – wychowawczych  (realizowanych w ramach własnej działalności pszczelarza oraz finansowanych przez Miasto Bydgoszcz – Wydział Zintegrowanego Rozwoju i Środowiska Urzędu Miasta Bydgoszczy w ramach odrębnej umowy).

3.2. Wykonawca zadania zobowiązany będzie do wypełnienia wszelkich wymogów formalnoprawnych i sanitarnych związanych z prowadzeniem pasieki i sprzedażą miodu, w tym: zgłoszenie pasieki do Powiatowego Lekarza Weterynarii w Bydgoszczy (dalej PLW) – aktualizacja danych, uzyskanie zaświadczenia o wpisaniu pasieki do rejestru PLW.

3.3. Wykonawca zadania zobowiązany będzie do zakupu na koszt własny rodziny pszczelej, jeżeli rodzina, zginie w wyniku zaniedbań Wykonawcy.

3.4. Miasto Bydgoszcz dopuszcza prowadzenie zajęć edukacyjnych na terenie pasieki przez i na potrzeby Wykonawcy zadania w zakresie ustalonym z Zamawiającym.  

3.5. Wykonawca zadania jako hodowca pszczół ponosić będzie pełną i wyłączną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez pszczoły w szczególności za złe przeprowadzenie miodobrania, umyślne lub nieumyślne podrażnienie pszczół, ataki pszczół na ludzi lub zwierzęta, nieprzestrzeganie zasad higieny i bezpieczeństwa pracy przy obsłudze pasieki, dopuszczenie do pomocy w pasiece osób niezaznajomionych
z hodowlą, nieodpowiednie zabezpieczenie pasieki itp., na podstawie art. 415 oraz 431 k.c.

3.6. Wykonawca zadania będzie zobowiązany ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej od ryzyka związanego z prowadzeniem pasieki, a następnie na każde żądanie Zamawiającego okazywać polisę ubezpieczenia pod rygorem rozwiązania umowy przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym. Ubezpieczenie powinno obowiązywać w czasie trwania umowy na realizację niniejszego zadania, tj. od 1 grudnia 2023 r. do 30 listopada 2024 r.

3.7. W przypadku skierowania przeciwko Miastu Bydgoszcz roszczeń związanych z prowadzeniem pasieki przez osoby poszkodowane, Wykonawca zadania zobowiązany będzie niezwłocznie przystąpić do sprawy, celem jej wyjaśnienia i przejęcia odpowiedzialności za zdarzenia związane z prowadzeniem pasieki pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości 50% wynagrodzenia za wykonanie umowy.

4.    Termin wykonania zamówienia:  

1 grudnia 2023 r. – 30 listopada 2024 r.

5.       Kryterium lub kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Prosimy o podanie ceny za całość zadania – utrzymanie pasieki, zgodnie z opisem, w okresie 1 grudnia 2023 r. od 30 listopada 2024 r.  

 UWAGA!

W załączniku do oferty, prosimy o podanie ceny jednej godziny pracy.

Wyjaśniamy, że rozliczenie zadania następowało będzie na podstawie miesięcznych rozliczeń obejmujących liczbę godzin pomnożoną razy przyjętą wycenę jednej godziny pracy.

Zakłada się, że minimalna, szacunkowa liczba godzin, niezbędna do utrzymania pasieki w ciągu całego roku wynosi ok. 180. 

6.       Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 3.11.2023, godz. 12.00.

7.       Opis sposobu oceny ofert: analiza ceny i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

8.       Warunki udziału w postępowaniu

Wymagania dotyczące Oferenta:

1)      co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu pasieki/ pasiek, min. 5 uli - oświadczenie oferenta,

2)      komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy na temat pszczół i pszczelarstwa, praktyka
w zakresie edukacji dzieci (np. pogadanki, wizyty i zajęcia dla dzieci w szkołach i przedszkolach itp.) – oświadczenie oferenta,

3)      posiadanie wiedzy na temat biologii pszczół i funkcjonowania rodziny pszczelej – oświadczenie oferenta,

4)      posiadanie pracowni pszczelarskiej, zarejestrowanej u PLW – zaświadczenie PLW,  

5)      posiadanie decyzji PLW dot. sprzedaży produktów pszczelich prawo sprzedaży bezpośredniej lub prawo
do rolniczego handlu detalicznego.     

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji oświadczeń.

9.       Opis sposobu komunikacji zamawiającego z wykonawcami: platforma zakupowa.

10.   Zapis o możliwości unieważnienia postępowania: cena przekraczająca kwotę zarezerwowaną w budżecie Miasta na to zadanie, niespełnienie przez oferenta „Warunków udziału w postępowaniu”, uwarunkowania formalne niezależne od Zamawiającego.

11.   Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:  

       1)  Justyna Olszewska        -    tel. 52 58 58 032

       2)  Katarzyna Peszyńska     -   tel. 52 58 58 465

12.     Sposób i forma złożenia oferty: platforma zakupowa.

13.     Dodatkowe uwagi określające opis postępowania:

-        w przypadku ofert zawierających błędy, braki formalne i budzące wątpliwości informacje, Zamawiający dopuszcza składanie wyjaśnień przez oferentów w terminie max. 2 dnia od wezwania,

-        Zamawiający dopuszcza prowadzenie negocjacji lub wezwanie do złożenia ofert dodatkowych –
gdy złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie lub z takim samym bilansem ceny
i pozostałych kryteriów oceny ofert,

-        Zamawiający dopuszcza prowadzenie negocjacji lub składania ofert ostatecznych (ulepszonych)
przez maksymalnie trzech wykonawców, którzy złożyli oferty najkorzystniejsze, zwłaszcza, gdy ceny ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.

 

 

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Prowadzenie pasieki miejskiej, złożonej z pięciu rodzin pszczelich w parku nad Starym Kanałem Bydgoskim, na terenie opisanym w ewidencji gruntów jako dz. ew. nr 10, obr. 56. Wycena zadania zgodnie z opisem wymagań - prosimy o podanie jednej kwoty za wykonanie całość zadania. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, (0)
3 Termin realizacji - od 1 grudnia 2023 r. do 30 listopada 2024 r. (0)
4 Doświadczenie - Zgodnie z " Opisem wymagań". Proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 218