Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wyk. 2 wariantów koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego dla wybranej koncepcji dla zadania: Budowa systemu Park&Ride i Park&Go przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy.

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 01-06-2017 11:07:26
Składania : 07-06-2017 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.55.2017 z dnia 30.05..2017r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz

2. Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie 2 wariantów koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego (dalej w treści umowy pfu) dla wybranej koncepcji dla zadania: Budowy systemu Park&Ride i Park&Go wraz z realizacją infrastruktury technicznej przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy (dz. nr 15 dz. nr ewid.53/2, 55/4, 55/1, 56/3, 56/1 obr. 96)
2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) 2 wariantów koncepcji programowo-przestrzennej wraz z wizualizacjami z podaniem różnych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz możliwością zadaszenia lub nie, w tym uzgodnionych w zakresie zieleni, małej architektury i rozwiązań z zakresu ochrony przyrody z Wydziałem Gospodarki Komunalnej UMB (WGK), rozwiązań funkcjonalnych z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym (WOA), rozwiązań funkcjonalnych i architektoniczno-konstrukcyjnych z Wydziałem Inwestycji Miasta (WIM), rozwiązań komunikacyjnych, stacji rowerowych, oświetlenia, systemu CCTV z ZDMiKP, systemu CCTV z Wydziałem Informatyki (WI) i zgodności koncepcji z wydanymi warunkami ze Spółką ENEA Operator w Bydgoszczy (ENEA), instalacji związanej z doprowadzeniem wody i odprowadzeniem ścieków z MWiK oraz pfu dla wybranej koncepcji (wersja papierowa – 5 egz., na nośniku elektronicznym /płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF; do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
- koncepcje i pfu powinny uwzględniać:
a) założenia zgodne z opracowanym dla tego terenu mpzp. „Śródmieście-Grudziądzka”,
b) wytyczne zawarte w załączniku nr 3 – opisie przedmiotu zamówienia,
2) badań geotechnicznych podłoża gruntowego wraz z odpowiednią do wyników badań dokumentacją hydrogeologiczną i geologiczno-inżynierską – min. 3 otwory - (w wersji papierowej: 5 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 5 egz.),
3) karty informacyjnej przedsięwzięcia stanowiącej załącznik do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 i art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko – wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CDR: 1 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji),
4) szczegółowej inwentaryzacji zieleni, na jej podstawie opracowanie projektu gospodarki zielenią istniejącą ze wskazaniem przesadzenia na inne tereny lub ponowne posadzenie na terenie opracowania po zakończeniu prac budowlanych oraz niezbędnych wycinek wchodzących w kolizje z inwestycją (w przypadku konieczności usuwania zieleni należy przygotować materiały niezbędne do złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez WUOZ w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy) - wersja papierowa: 5 egz., na nośniku elektronicznym /płyta CD-R: 2 egz.,
5) inwentaryzacji ornitologicznych wraz z zaleceniami, (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
6) kosztów szacunkowych wykonanych metodą kalkulacji uproszczonych dla każdej wersji koncepcji (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz. do odczytu – z rozszerzeniem PDF),
7) wizualizacji w formie graficznej i elektronicznej (wersja papierowa: 5 egz., wersja elektroniczna płyta CD-R z tym, że z rozszerzeniem jpg o rozdzielczości minimum 1700 x 1000 pikseli: 2kpl.) – min. 5 ujęć dla każdej wersji koncepcji,
8) dodatkowych wytycznych wynikających z uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania w formie „zaprojektuj i wybuduj”,
9) wniosków o wydanie warunków technicznych przyłączenia obiektu/obiektów do sieci poszczególnych gestorów (m.in. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Bydgoszczy, Enea Operator Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy) i po ich uzyskaniu, na ich podstawie wykonania koncepcji,

2.2. Przedmiot zamówienia powinien być:
1) wykonany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności wynikającymi z:
 rozporządzenia Ministra Infrastruktury 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno – użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.),
 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t. z późn. zm.),
 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U.2016.1131 j.t. z późn. zm.),
 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016r. w sprawie dokumentacji hydrologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U.2016.2033),
 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U.2016.2134 j.t. z późn. zm.),
 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.2016.353 j.t. z późn. zm.),
 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.),
 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389),
a także z innymi przepisami i wytycznymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i uzgodnieniami podejmowanymi na każdym etapie prac, w zakresie rozwiązań koncepcyjnych.
2.3. Przedmiot zamówienia powinien zawierać na etapie odbioru oświadczenie o:
 kompletności dostarczonego pfu z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć oraz zgodności dostarczonego pfu w wersji papierowej z danymi na nośniku elektronicznym,
 zastosowaniu opisu materiałów i urządzeń wskazanych w pfu za pomocą cech technicznych i jakościowych.

3. Informacje i wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia, przy wykonywaniu którego należy uwzględnić:
 obowiązek uczestnictwa w organizowanych naradach w przedmiocie sprawy w siedzibie Zamawiającego – Wydziale Inwestycji Miasta UMB (WIM) i prezentacje opracowań – w ilości wynikającej z potrzeb,

4. Informacje dla wykonawców dot. sposobu i formy przygotowania pfu:
1) tworzenie plików PDF:
a) dokumenty tekstowe: składające się z większej liczby stron (np. opisy do projektów, specyfikacje techniczne) powinny być przygotowane (zapisywane) w formie pojedynczych plików PDF, tzn. cały dokument jako jeden plik PDF,
b) niedopuszczalne jest przygotowanie plików PDF (według formuły 1 do 1) czyli utworzenie takiej ilości plików PDF z ilu stron składa się dokument tekstowy (np. strona tytułowa – 1 plik PDF, spis treści – 1 plik PDF),
c) przygotowując pliki PDF należy uwzględnić maksymalny dopuszczalny rozmiar każdego pojedynczego pliku, tj. 50 MB.

2) opisywanie plików PDF i katalogów:
a) wszystkie pliki PDF powinny być opisane zgodnie z wytycznymi wskazanymi w punktach poniżej, tj. w sposób umożliwiający ewentualne ich łączenie w celu zmniejszenia ich ilości,
b) w przypadku załączników w postaci (np. rzutów, map, rysunków) nazwa tworzonego pliku PDF powinna odpowiadać nazwie oraz numerowi opisywanego załącznika,
c) utworzone pliki PDF powinny być zapisane w katalogach odpowiadających poszczególnym branżom, stanowiąc tym samym komplet plików PDF dla danego zagadnienia,
d) nazwa katalogu powinna wskazywać jednoznacznie na zakres tematyczny zawartych w nim plików PDF - jeżeli nie ma takiej potrzeby nie należy tworzyć podkatalogów,
e) tworzone pliki PDF oraz katalogi nie powinny zawierać w swych nazwach polskich liter oraz znaków specjalnych np. ąężźć.,(-
f) nazwy plików, katalogów i podkatalogów – powinny być zapisywane jako nazwy skrócone np. br sanit, br elektr (należy unikać rozbudowanych nazw, które utrudniają skopiowanie dokumentacji z płyty),
g) nazwy katalogów i plików nie powinny zawierać w nazwie lokalizacji (płyta zawiera dokumentację dot. konkretnej inwestycji – nie ma więc potrzeby przywoływania jej nazwy w tworzonych katalogach czy plikach),
h) uzgodnienia, oświadczenia projektantów, zaświadczenia oraz decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego należy zamieszczać w osobnym katalogu (z uwagi na zawarte w nich dane osobowe).

5. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych,
- posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. z zakresu projektowania parkingów wielopoziomowych lub wykonania pfu, na podstawie którego zlecono zaprojektowanie parkingu.

6. Załączniki do ogłoszenia:
1) wyciąg z mpzp „Śródmieście-Grudziądzka” w Bydgoszczy (uchwała RMB Nr VIII/69/07 z dn. 28 lutego 2007r. – cz. graficzna i opisowa (pełna treść WWW.mpu.bydgoszcz.pl > plany miejscowe > obowiązujące > lp. 73 > Nr planu 118),
2) mapa zasadnicza informacyjna
3) opis przedmiotu zamówienia
4) wypisy z rejestru gruntów,
5) wyrys z mapy ewidencyjnej,
6) zdjęcia terenu – 5 ujęć,
7) projekt umowy
8) ekspertyza bezpieczeństwa pożarowego

7. Informacje dodatkowe:
Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy mapę do celów projektowych opracowaną przez Miejską Pracownię Geodezyjną (MPG) w Bydgoszczy.
8. Kryterium oceny ofert:
100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego, rozliczonego na podstawie oferty Wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

9. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
- do 31.08.2017r w zakresie badań geotechnicznych podłoża gruntowego wraz z dokumentacją hydrogeologiczną i geologiczno-inżynierską, inwentaryzacji zieleni, inwentaryzacji ornitologicznej, karty informacyjnej przedsięwzięcia, wniosków o wydanie warunków technicznych przyłączenia obiektu/obiektów do sieci poszczególnych gestorów
- do 29.09.2017r 2 wariantów koncepcji z kosztami szacunkowymi oraz wizualizacji
- do 30.11.2017r programu funkcjonalno-użytkowego wybranej koncepcji

10. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Bernadeta Bała, Inspektor WIM (br. budowlana) – tel. 52 58 58 149,
Janusz Chmielewski, Inspektor WIM (br. elektryczna) – tel. 52 58 58 209,
Łukasz Kaźmierczak, Inspektor WIM (br. sanitarna) – tel. 52 58 59 294.

11. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 7.06.2017r. o godz. 9 00 .

11.1. Do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się: uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, wykształceniem wyższym zawodowym: architekta krajobrazu,
2) potwierdzenie posiadania przez wykonawcę doświadczenia (referencje Inwestorów),

11.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 11.1. nie będą rozpatrywane.



Z-CA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI

Bydgoszcz, 30.05.2017r.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ParkRideBezpPoż8.pdf pdf 4904.3 2017-06-01 11:07:26 Postępowanie
ParkRideMapa2.pdf pdf 2576.8 2017-06-01 11:07:26 Postępowanie
ParkRideOpis3.pdf pdf 2283.48 2017-06-01 11:07:26 Postępowanie
ParkRideUmowa7.pdf pdf 4426.09 2017-06-01 11:07:26 Postępowanie
ParkRideWyciąg1.pdf pdf 4694.88 2017-06-01 11:07:26 Postępowanie
ParkRideWypWyr4i5.pdf pdf 1093.02 2017-06-01 11:07:26 Postępowanie
ParkRideZdj6.pdf pdf 2532.61 2017-06-01 11:07:26 Postępowanie

Komunikaty

2017-06-08 14:27 Maciej Grabowski Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

ParkRideWynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wyk. 2 wariantów koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego dla wybranej koncepcji dla zadania: Budowa systemu Park&Ride i Park&Go przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym i wzorze umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Koszt dostawy - Po stronie wykonawcy, warunek obowiązkowy. proszę potwierdzić (0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, zgodnie ze wzorem umowy, warunek obowiązkowy. proszę potwierdzić (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 308