Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-11-2023 14:15:00 |
Składania : | 09-11-2023 14:15:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
Przedmiotem postępowania jest:
Wymiana podzespołów zasilacza UPS ARCHIMOD HE 60kVA 9xPM 6,7kVA
Przedmiotem zamówienia jest usługa
wymiany podzespołów UPS ARCHIMOD HE 60 kVA :
-komplet kondensatorów,
-filtrów AC, DC,
-wentylatorów chłodzące: 9 szt.
-akumulatorów : 240 szt.
Warunki postępowania:
1. Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
5. Płatność - przelew 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury VAT.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający nie dokona jego odbioru.
8. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9. Termin realizacji 30 dni od daty podpisania umowy
10. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia lub zwiększenia ilości zamawianych sztuk w ramach posiadanych środków finansowych.
11. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Zamawiający informuje, że z uwagi na transfer środków z KGP przedmiotowe postępowanie może zostać zakończone w każdej chwili bez wyboru oferenta lub ilość zamawianych pozycji może zostać mocno ograniczona !!!!!!!
Zapytania co do procedury zakupu: Michał Iwanowski, KWP w Poznaniu, tel. +48 74 77 141 85
- Dostawa i wymiana podzespołów będzie
przeprowadzona na podstawie podpisanej Umowy wg załącznika do ogłoszenia.
- Wymiana objęta 24-miesięcznym serwisem
gwarancyjnym na akumulatory, oraz 12-miesięcznym serwisem gwarancyjnym na
wymienione podzespoły realizowane przez Sprzedającego.
- Po podpisaniu protokołu odbioru Dostawca wystawi
fakturę z terminem płatności 30 dni.
-
W przypadku braku środków Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia
postępowania.
Komunikaty