Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 13-11-2023 14:01:00 |
Placing offers : | 17-11-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 17-11-2023 10:01:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 17 27 77 110 wew. 328.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-11-20 14:43 | Łukasz Fafara | Protokół z postępowania. |
2023-11-15 13:33 | Łukasz Fafara |
Treść
zapytania
potencjalnego
oferenta: W związku z postepowaniem na dostawę przyczepki z plandeką, proszę o doprecyzowanie: 1. Umowa par. 3 ust. 2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć certyfikaty/dopuszczenia CNBOP na wszystkie urządzenia, co których wymagają je przepisy krajowe. Proszę o wskazanie urządzeń P.Poż (gdyż certyfikat CNBOP dotyczy urządzeń P.Poż), które wykonawca ma dostarczy wraz z przyczepką. przedmiotem postepowania jest dostawa przyczepki jak wynika z opisu bez osprzętu. Proszę o nazwy urządzeń lub wykreślenie zapisu z umowy. 2. Umowa par. 12 ust. 2 W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia Proszę o zamieszczenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (brak dokumentu na stronie postepowania) 3. Umowa par. 2 ust. 6 na plandece przyczepki po obu stronach (dłuższych bokach) umieszczony napis „STRAŻ” oraz numery operacyjne, napis zgodny z wytycznymi; Proszę o wytyczne do sporządzenia napisu, lub rysunek szczegółowy. 4. Proszę o zamieszczenie formularza ofertowego w wersji edytowalnej. W związku z pytaniami uprzejmie proszę o wyznaczenie nowego terminu składania ofert na dzień 20.11.2023 r. Odpowiedź Zamawiającego: W odpowiedzi na przesłane zapytania informuję: Ad. 1 Zapis §3 ust. 2 został omyłkowo zamieszczony w projekcie umowy. Projekt został skorygowany i załączony do niniejszej wiadomości. Ad. 2. Zapis §12 ust. 2 został omyłkowo zamieszczony w projekcie umowy. Projekt został skorygowany i załączony do niniejszej wiadomości. Ad. 3 W §2 pkt 6 Zamawiający miał na myśli wytyczne KG PSP określone w załączniku do zarządzenia Nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2010 r. Wytyczne w załączeniu do niniejszej wiadomości. Ad. 4 Postępowanie prowadzone jest wyłącznie na platformie zakupowej w wersji elektronicznej a ofertę składa się poprzez wpisanie w odpowiednie miejsce kwoty oferty, wybór odpowiedniej stawki podatku VAT lub innej formy z listy rozwijanej. Dodatkowo trzeba wpisać słowo „AKCEPTUJĘ” przy warunkach formalnych postępowania. Na końcu zaakceptować regulamin platformy zakupowej, podać adres e-mail, nip, nazwę firmy i ewentualnie nr telefonu. Po wypełnieniu pół nacisnąć złóż ofertę. Można dodawać jako załączniki dokumenty ale nie jest to wymagane. Zamawiający podtrzymuje termin składania ofert do 17.11.2023 r. do godz. 10:00. Łukasz Fąfara Inspektor UG Frysztak |
Announcements