Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.5.2023 „Zakup trzech kontenerów KP-7 na potrzeby oczyszczalni ścieków w Rudkach, Starej Słupi i Mirocicach”

Termin:
Zamieszczenia : 20-11-2023 12:38:00
Składania : 27-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 27-11-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Znak: RGKOŚ.271.5.2023

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający : Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia

zaprasza do złożenia ofert na:

„Zakup trzech kontenerów KP-7 na potrzeby oczyszczalni ścieków

w Rudkach, Starej Słupi i Mirocicach”.

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa łącznie z kosztem transportu oraz rozładunku 3 sztuk kontenerów KP – 7  szczelnych otwartych  z nadstawką po jednej stronie zgodnie ze specyfikacją. Dostawa dotyczy fabrycznie nowych pojemników. Kontenery powinny być odporne na warunki atmosferyczne, ponieważ umieszczone będą na zewnątrz. Odbiór końcowy zadania nastąpi po podpisaniu protokołu końcowego odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy w miejscu dostawy wyznaczonym przez Zamawiającego. Na dostarczane kontenery dostawca udziela gwarancji na okres minimum 24 m-ce liczonej od daty protokołu odbioru w miejscu dostawy.   

2)       Specyfikacja techniczna:

a)       Kontener przystosowany do odbioru w systemie hakowym i bramowym (zgodnie z normą DIN30720-1)
o pojemności 6,5 m3.

b)       Materiał – blacha stalowa. Poszycie podłogi blacha o grubości min. 4mm, poszycie ścian bocznych z blachy min. 3 mm.

c)       Pojemnik wyposażony w drzwi dwuskrzydłowe otwierane na tylnej ścianie kontenera gdzie umiejscowione będą nadstawka i rolki.

d)       Wzmacniany kształtownikami i tłoczeniami w ścianach.

e)       Wszystkie elementy kontenera spawane spawem ciągłym.

f)        Dwie rolki jezdne.

g)       Płozy wykonane z ceownika z blachy o grubości 4 mm.

h)       Kontenery zabezpieczone antykorozyjnie przez malowanie farbą podkładową i dwukrotne malowanie farbą nawierzchniową RAL zielony.

i)        Kontener wyposażony w nadstawkę o wysokości 340 mm zapobiegająca wysypywaniu się osadu podczas załadunku umiejscowiona na tylnej ścianie kontenera (nadstawka wraz z burtą nie może przekroczyć 1340 mm).

j)        Kontenery powinny być wyposażone w haczyki umożliwiające założenie plandeki/siatki.

k)       Przeznaczone do składowania osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków.

3)       Termin związania ofertą: 30 dni.

4)       Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy  do dnia 31.01.2024 r.

5)       Miejsce dostawy: Oczyszczalnia ścieków w Mirocicach – 1 sztuka, Oczyszczalnia ścieków w Starej Słupi – 1 szt., Oczyszczalnia ścieków w Rudkach – 1 szt.

6)       Terminu płatności: rozliczenie następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze/rachunku w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia faktury/rachunku adekwatnie do wykonanego zlecenia.

7)       Warunki udziału :

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy załączą następujące dokumenty i posiadają:

a)   posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac, czynności,

b) formularz ofertowy (Załącznik Nr 1).

c)   zaakceptują warunki projektu umowy (załącznik nr 2).

       d) Klauzula RODO

Kryterium oceny ofert

- cena – najniższa cena uwzględniająca zakup i dostawę

Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji, gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację usługi.

Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie platformy zakupowej.

Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.

Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

 

Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

 

8)       Ofertę należy złożyć w wybranej formie : za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia 27.11.2023 r., do godziny 10.00. Otwarcie ofert nastąpi 27.11.2023 r.,  o godz. 10.05.

 

Uwaga:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
  2. Kwestionariusz (treść oferty) przesyłany drogą e-mail- po podpisaniu powinien być zeskanowany i dopiero w takiej formie przesłany.

                                                                                                                             

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_ofertowe.pdf pdf 585 2023-11-20 12:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 63 2023-11-20 12:38:00 Kryterium
umowa_projekt.pdf pdf 784.95 2023-11-20 12:38:00 Kryterium
klauzula_RODO_kontenery.doc doc 63.5 2023-11-20 12:38:00 Kryterium
raport_z_wyboru_oferty_kontenery.pdf pdf 444.26 2023-11-30 13:53:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-30 13:53 Jacek Brożyna W załączeniu raport z wyboru oferty na zadanie „Zakup trzech kontenerów KP-7 na potrzeby oczyszczalni ścieków w Rudkach, Starej Słupi i Mirocicach”

raport_z_wyboru_ofer [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Zakup trzech kontenerów KP-7 na potrzeby oczyszczalni ścieków w Rudkach, Starej Słupi i Mirocicach” Cena brutto za całość zadania 1 dostawa Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3021 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia formularza treści oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - For [...].doc

(0)
3 Projekt umowy - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

umowa_projekt.pdf

(0)
4 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga podpisania klauzuli informacyjnej RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO_konten [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 286