Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-11-2023 13:57:00 |
Składania : | 27-11-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 27-11-2023 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie: wymiana kotła gazowego w Posterunku Policji w Gołuchowie.
Parametry kotła :
· Znamionowa moc cieplna : 40 kW
· Minimalna moc cieplna: 5 kW
· ciśnienie max. Pracy obwodu ogrzewania : 5 bar
· temperatura max. Pracy obwodu ogrzewania :20-85 OC
· podłączenie elektryczne 230/50 V/Hz
· kocioł dwufunkcyjny z możliwością podłączenia ciepłej wody użytkowej
· typ kotła: kocioł kondensacyjny
· montaż wkładu kominowego
Zakres prac:
· wyłączenie kotłowni z ruchu, spuszczenie wody z układy co, odłączenie instalacji gazu
· Demontaż istniejącego kotła wraz z armaturą wodną i gazową wraz z utylizacją
· Demontaż instalacji elektrycznej i AKPiA
· Montaż nowego kotła gazowego dwufunkcyjnego (możliwość podłączenia podgrzewacza c.w. w terminie późniejszym)
· Podłączenie nowego kotła do istniejącej instalacji co i gazowej,
· Wykonanie podłączenia elektrycznego i AKPiA do nowego kotła
· Montaż wkładu kominowego
· napełnienie instalacji co, odpowietrzenie układu i kotła, wykonanie próby szczelności, sprawdzenie instalacji co
· sprawdzenie szczelności instalacji gazowej wraz z odpowietrzeniem
· uruchomienie kotłowni, wraz z sprawdzeniem poprawności działania
· konfiguracja układu
· sporządzenie dokumentacji z wykonanych czynności wraz z protokołem uruchomieniowym i wydrukiem analizy spalin
· wykonanie opinii kominiarskiej
Warunki realizacji prac:
1. termin realizacji zlecenia do 08.12.2023 r.
2. obowiązkowa wizja lokalna w dniu 24.11.2023 w godzinach 10:00-13:00
3. gwarancja na wykonane prace oraz urządzenie - 60 miesięcy
4. w okresie udzielonej gwarancji obowiązkowe wykonywanie przeglądów serwisowych kotła
5. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
6. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
7. Płatność – przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad.
8. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca uwzględni w ofercie koszty dostarczonych i wymienianych w ramach gwarancji elementów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania wymaganych nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych zgodnie z załączonym grafikiem przeglądów . Po wykonaniu przeglądu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu stosowny protokół. Koszty gwarancji w tym serwisu gwarancyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi i przeglądami ponosi wykonawca. Wymagana jest gotowość do przyjmowania zgłoszeń awarii/usterek pod wskazanym numerem telefonu oraz adresem mailowym przez 24h/7 dni. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu w terminie do 48h, rozumianym jako przyjazd na obiekt i diagnozę problemu. Wykonawca gwarantuje wykonanie napraw w terminie do 21 dni kalendarzowych.
9. Kary umowne:
· za zwłokę w wykonaniu całości przedmiotu zlecenia – w wysokości 500 zł za każdy dzień opóźnienia w realizacji zadania;
· za każdy dzień zwłoki w usunięciu wady lub usterki – w wysokości 250 zł brutto;
· w razie odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 2000 zł brutto;
· za powierzenie wykonania prac pracownikom nie zatrudnionym na podstawie umowy o pracę oraz nie przeszkolonych w zakresie BHP – 200,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.
· 500 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu gwarancyjnego oraz nie realizowania warunków gwarancji
10. Zamawiający ma możliwość zlecenia przeglądu na koszt wykonawcy innej autoryzowanej firmie w celu utrzymania gwarancji w przypadku nie realizowania warunków gwarancyjnych umowy.
11. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy – wyprodukowany w roku 2023 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
12. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.
13. Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
14. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
15. Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
16. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
17. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
18. Wykonawca ma obowiązek dokonania szkolenia użytkowników w zakresie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji zamontowanego urządzenia.
Wymagane dokumenty:
1. Aktualne świadectwo kwalifikacyjne D i E grupa 1, 2, 3.
Komunikaty