Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-11-2023 12:02:00 |
Składania : | 04-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.
2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
5. Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności 7-14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT pod wskazany przez Zamawiającego adres e-mail, z terminem płatności nie później niż 31 grudnia 2023 r. lub w przypadku wystawienia faktury papierowej zobowiązany jest do dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wystawienia na adres Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymania faktur w formie elektronicznej. Faktura zostanie przesłana na adres: justyna.siebert@po.policja.gov.pl.
6. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
7.
W przypadku oferty przekraczającej środki finansowe będące w
dyspozycji Zamawiającego, może on odstąpić od złożenia
zamówienia, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku
do Zamawiającego żadne roszczenie.
8. Termin składania ofert do dnia 4 grudnia 2023 r.
9.Zamawiający może odstąpić od umowy z Wykonawcą najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia realizację przedmiotowego przedsięwzięcia w pierwotnie określonym terminie m.in. związanych z wystąpieniem siły wyższej, stanu zagrożenia Państwa (zarządzenia mobilizacji i użycia Sił Zbrojnych, stanu wyjątkowego, stanu wojennego).W zaistniałej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
10.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww.
punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent
wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje
się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie wyraża zgody na
powyższe warunki - proszę nie składać oferty.
Osoby do kontaktu:
Justyna Siebert - rozliczenie zamówienia, tel. 47 77 128 46
Piotr Dmowski - specyfikacja przedmiotu zamówienia, 47 77 156 48
Komunikaty