Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BZIT-III-042.106.11.2023 Postępowanie w przedmiociezakupu i dostawy środków czystości do siedziby Biura ZIT określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach: nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie środków czystości na potrzeby Biura ZIT” oraz nr 3 pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.

Angelika Daroń
Urząd Miasta Bydgoszcz Department: Biuro ZIT BydOF
Deadlines:
Published : 02-12-2023 13:06:00
Placing offers : 18-12-2023 12:59:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

 

Szanowni Państwo,

 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z  regulaminem wewnętrznym organizacji.

 

I.       Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty w przedmiocie  zamówienia zakupu i dostawy środków czystości do siedziby Biura ZIT określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach: nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie środków czystości na potrzeby Biura ZIT” oraz nr 3 pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.

II.   Ofertę wraz załącznikami należy przygotować zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie środków czystości na potrzeby Biura ZIT” oraz na warunkach określonych w załączniku nr 3.

IV.      Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie  do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty.

V.        Na formularzu powinna znaleźć się firmowa pieczątka oraz czytelny podpis oferenta.

VI.        Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą realizację całego przedmiotu zamówienia.

VII.        Oferta złożona po terminie składania ofert nie zostanie rozpatrzona.

VIII.      Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

IX.         Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

X.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia środków w przypadku kiedy oferowana cena będzie zbyt wysoka w stosunku do posiadanych środków przewidzianych na realizację przedmiotowego zadania.

XI.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom, a także nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych  i wariantowych.

XII.   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert.

XIII.   Dostawa winna się odbyć w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia podpisania umowy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1500, zgodnie z ilościami odpowiadającemu asortymentowi wskazanemu w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego;

XIV.   Dokumentem potwierdzającym zgodność zamówienia z dostawą będzie Protokół Odbioru Dostawy  (zał. nr 4) podpisany przez Wykonawcę i osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia przedstawicieli Zamawiającego, do czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.

XV.     INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:

1.       Wykonawca zobligowany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą:

1)  Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

2)  Pełnomocnictwo (Upoważnienie) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu  o udzielenie zamówienia.

3)  Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania.

2.     Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie wyszczególnione pozycje w załączniku  nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego; nieuwzględnienie choćby jednej pozycji spowoduje  odrzucenie oferty;

3.   W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych,  to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego asortymentu pod warunkiem, że asortyment równoważny będzie posiadał co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w Załączniku nr 3;

4.   Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim musi odpowiadać asortyment, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.

Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)lub konkretny  produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego asortymentu/produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych;

 

5.       Wszystkie środki czystości powinny być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszenia opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta;

6.     Wszystkie środki czystości muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy do Biura ZIT.

7.     W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny ofert dodatkowych nie mogą być wyższe niż pierwotnie.

8.   Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego  w każdym czasie bez podania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku jeżeli cena oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia.

9.     Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu większej ilości sztuk, gdy oferowana cena będzie niższa   od przewidzianej na realizację niniejszego zamówienia, bądź zmniejszenia ilości sztuk w przypadku kiedy oferowana cena będzie zbyt wysoka w stosunku do posiadanych środków w budżecie Biura ZIT.

XVI.           Nazwa oraz adres Zamawiającego:

  Miasto Bydgoszcz – Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego (Biuro ZIT BydOF), 

   ul.Jagiellońska 61, 85-027 Bydgoszcz         

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.52 5858093

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·                     tel. 22 101 02 02

·                     e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zał. nr 1 formularz.pdf pdf 58.28 2023-12-02 13:06:00 Proceeding
OGŁOSZENIE.pdf pdf 377.09 2023-12-02 13:06:00 Proceeding
zał. nr 2 zesdtawienie środków.pdf pdf 397.97 2023-12-02 13:06:00 Proceeding
zał. nr 3 opis przedmiotu.pdf pdf 456.55 2023-12-02 13:06:00 Proceeding
zał. nr 4 protokół.pdf pdf 65.38 2023-12-02 13:06:00 Proceeding
zał. nr 5 oświadczenie.pdf pdf 59.59 2023-12-02 13:06:00 Proceeding
wynik.pdf pdf 64.45 2023-12-21 10:54:20 Public message

Announcements

2023-12-21 10:54 Angelika Daroń Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wynik.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Postępowanie w przedmiociezakupu i dostawy środków czystości do siedziby Biura ZIT określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach: nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie środków czystości na potrzeby Biura ZIT” oraz nr 3 pn. „Opis przedmiot cena za całość zamówienia brutto 1 delivery Urząd Miasta Bydgoszczy Biuro ZIT BTOF
Jagiellońska 61
85-027, Bydgoszcz
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zamawiający wymaga wystawienia faktury w przedmiocie realizowanego zadania. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w ciągu 14 dni na rachunek bankowy wskazany na fakturze przez Wykonawcę licząc od dnia jej dostarczenia do siedziby Biura ZIT. Zamawiający nie przewiduje przedpłat. Pozostałe warunki płatności zgodnie z zapytaniem ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 7 DNI OD PODPISANIA UMOWY.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required (0)
4 Inne istotne warunki zamówienia - Spełniam warunki udziału w postępowaniu zgodnie z zapytaniem ofertowym. Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 5.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required (0)
5 Złożenie oferty na Formularzu ofertowym - Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto za całość zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego pn. "Formularz Ofertowy-Cenowy oraz załącznikiem nr 2 stanowiącym zestawienie i specyfikację przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem nr 3 Opis przedmiotu zamówienia . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 271