Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przegląd i konserwacje UPS w obiektach Policji woj. wielkopolskiego

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2023 14:22:00
Składania : 15-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 15-12-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na wykonanie przeglądu i konserwacji UPS w obiektach Policji woj. wielkopolskiego 

Część 1. Przegląd i konserwacja upsów

1.  Wykaz lokalizacji UPS w obiektach Policji woj. wlkp. podlegających przeglądowi:

1.            KWP Poznań.  - piwnica budynku głównego  Archimod HE 60 kVA. Rok prod. 2012, Nr fabr. MO73A00275, rodzaj barerii Panasonic 9 Ah/h,

2.            KWP Poznań.  - piwnica budynku wysokiego łącznosci   Troimod HE 60 kVA.Rok prod. 2014, nr fabr. 0217P00269, rodzaj barerii Europower EPL 28-12 ,

3.            KWP Poznań -parter budynku wysokiego  łączności  Libert Emerson Network Power Nxc 20 KVA, rok prod.2014,  nr fabr. 2101200187210803 -001, rodzaj  barerii CSB HRL 12344W F2FL 12V 34W

4.            KPP Gniezno serwerownia -Archomod HE 60/40 kVA (6x6,7 kVA, HE PF1), rok prod. 2016, nr fabr. S.N. 00P353A01121, rodzaj baterii Panasonic UP-VW 1245 P

5.            KPP Grodzisk Wlkp. serwerownia c Archomod HE 40 kVA. Rok prod. 2015,nr fabr. 0463A00913, rodzaj baterii Panasonoic UP-RV 1245P1 szt. 6 KB

6.            KPP Jarocin serwerownia  Archomod HE 40 kVA.rpok prod. 2015, nr fabr. P313A0109, rodzaj baterii Panasonoic UP-RV 1245P

7.            KPP Kościan serwerownia   Archomod HE 40 kVA. Rok prod. 2015, nr fabr. brak, rodzaj baterii Panasonic UP-RW 1245 P

8.            KPP Wolsztyn serwerownia  Archomod HE 40 kVA ( 6x6,7 KVA) rok prod. 2013, nr fabr. OONO 33A00404, typ baterii Panasonic UP-RW 1245 P1

2. Zakres przeglądu zasilacza UPS:

·         czyszczenie, przegląd wizualny elementów UPS-a;

·         sprawdzenie mechanicznych połączeń elementów UPS-a;

·         zapobiegawcza wymiana elementów o określonym czasie życia zgodnie z zakresem oferty;

·         sprawdzenie- kalibracja ustawień dotyczących napięcia DC oraz wyjściowego napięcia falownika

             (poziomu napięcia i częstotliwości);

·         sprawdzenie funkcjonowania głównych bloków UPS-a – określenie poprawności pracy

             w zaprojektowanym przedziale parametrów;

·         ogólny test funkcjonowania UPS-a;

·         włącznie z symulacją zaniku napięcia sieci zasilające przy pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem;

·         sprawdzenie metodą wstępnego obciążenia stanu technicznego poszczególnych akumulatorów;

·         wariantowo pomiar baterii za pomocą rezystora rozładowczego lub pomiar rezystancji wewnętrznej baterii określający poziom zużycia baterii;

3. Lista czynności serwisowych w trakcie przeglądu UPS

1.       Odczytanie i analiza historii wszystkich zdarzeń a szczególnie alarmów UPS,

2.       Wizualne sprawdzenie:

stanu akumulatorów (pęknięcia, opuchnięcia, wycieki elektrolitu),

stanu pozostałych modułów (przegrzania, uszkodzenia mechaniczne itp.),

sprawdzenie stanu technicznego kondensatorów AC, DC,

sprawdzenie stanu wentylatorów,

sprawdzenie czystości pomieszczenia pracy UPS i baterii.

3.       Weryfikacja podłączenia instalacji zasilająco-odbiorczej UPS,

4.       Weryfikacja podłączenia instalacji bateryjnej UPS,

5.       Weryfikacja instalacji bypassu zewnętrznego UPS,

6.       Pomiary wartości elektrycznych:

napięć wejściowych,

napięć i prądów wyjściowych,

napięcia i prądu ładowania akumulatorów.

7.       Weryfikacja ustawionych parametrów pracy UPS a,

8.       Weryfikacja ustawionych parametrów baterii,

9.       Weryfikacja ustawionych parametrów napięcia i prądu baterii,

10.   Zapis parametrów pracy i konfiguracji UPS a,

11.   Klimatyzacja w pomieszczeniu UPS i baterii dostępna / niedostępna,

12.   Weryfikacja wskazań wyświetlacza,

13.   Weryfikacja pracy kart monitoringu,

14.   Przetestowanie UPS a w różnych trybach pracy:

on line

on battery

electronic bypass

 manual bypass,

15.   Pomiary rezystancji wewnętrznej baterii akumulatorów,

16.   Przeprowadzenie kontrolnego rozładowania baterii akumulatorów. Pomiar należy  prowadzić  za pomocą rezystora rozładowczego o nastawnej wartości prądu obciążenia. Obciążenie jest stałe w czasie trwania rozładowania. Wartość prądu jest dobrana w zależności od pojemności baterii, wieku, wartości końcowej napięcia oraz czasu na podstawie tabel rozładowczych według charakterystyki stałoprądowej C1, C3, C5, C10

17.   Kalibracja czasu autonomii UPS,

18.   Weryfikacja podłączenia sygnałów monitoringu UPS,

19.   Korekta wartość zegara czasu na jednostkach UPS,

20.   Zasilacze UPS pozostawić w normalnym trybie pracy z falownika INVERTER ON

21.   Sporządzenie raportu serwisowego wraz z protokołem pomiaru baterii akumulatorów.

 

Część  2.  Usługa wyłączenia starego upsa i podłączenia nowego upsa  wraz z usługą zwiększenia czasu pracy bateryjnej.

Dane techniczne: UPS firmy Legrand, typ Archimod

1.       Odłączenie starego upsa od sieci elektrycznej,

2.       Demontaż i utylizacja starego upsa,

3.       Ustawienie i podłączenie nowego upsa do sieci elektrycznej,

4.       Doposażenie nowego upsa w 3 moduły mocy o wartości 6,7 kVA/6,7kW (20 kW),

5.       Doposażenie nowego upsa w baterie akumulatorów  o pojemności 9Ah 12V, seria LHR1236W, prod. LEOCH, ilość :105 szt.,

6.       Konfiguracja upsa wraz z ustawieniem parametrów pracy,

7.       Wykonanie testów uruchomieniowych pod obciążeniem,

8.       Wykonanie pomiarów elektrycznych,

9.       Szkolenie z zakresu obsługi upsa

10.   Wpięcie upsa do systemu nadzoru KWP w Poznań WinCN 2.

Wymagane Dokumenty:

  • osoby posiadające uprawnienia - kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych

Wymagania Wystawiającego:

1.       Termin realizacji zamówienia dla części 1 i 2 : 22. 12. 2023 r.

2.       Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wszystkich wymaganych dokumentów zwartych w treści Ogłoszenia

3.       Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.

4.       Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 7 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.

5.       Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

6.       Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia

7.       Do zamówienia nie ma zastosowanie art.2 ust.1.pkt.1.Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

8.       Kary umowne:

·         za zwłokę w wykonaniu całości przedmiotu zlecenia – w wysokości 500 zł  za każdy dzień opóźnienia w realizacji zadania;

·         za każdy dzień zwłoki w usunięciu wady lub usterki – w wysokości 250 zł brutto;

·         w razie odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 2000 zł brutto;

·         za powierzenie wykonania prac pracownikom nie zatrudnionym na podstawie umowy o pracę oraz nie przeszkolonych w zakresie BHP – 200,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.

·         500 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu gwarancyjnego oraz nie realizowania warunków gwarancji

9.       Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy – wyprodukowany w roku 2023 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

10.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy

11.   Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń

12.   Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę  w postępowaniu.

13.   Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.

14.   KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

15.   O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto

16.   Wykonawca ma obowiązek dokonania szkolenia użytkowników w zakresie prawidłowej                            i bezpiecznej eksploatacji zamontowanego  urządzenia.

 

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 Przegląd i konserwacje UPS w obiektach Policji woj. wielkopolskiego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2845 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 148