- Strona główna
- Postępowanie ID 868007
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 868007 :
WARP-17/Z/2023 Zakup licencji oprogramowania antywirusowego G DATA Client Security Business w wersji 15.5 lub nowszej na okres 36 miesięcy
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-21 18:56:00
-
Składania2024-01-02 00:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Poznań, 21 grudnia 2023 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE WARP-17/Z/2023
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolska
Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.
ul. Piekary 19, 61-823
Poznań
NIP 7781411344, REGON
634512019, KRS 0000174198
tel. 61 656 35 00.
Niniejsze zapytanie ofertowe
prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień
publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 ze zm.).
Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.
II.
OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem zamówienia
jest
zakup licencji oprogramowania antywirusowego G DATA Client
Security Business w wersji 15.5 lub nowszej na okres 36 miesięcy (od stycznia 2024 roku).
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Program
antywirusowy musi spełniać wszystkie warunki:
a) licencja
na 120 stanowisk,
b)
pełne wsparcie dla systemów Windows: 11, 10,
8.1, 7 (min. SP1). 2,
c)
pełne wsparcie dla systemów Windows Server:
2022, 2019, 2016, 2012 R2, 2012,
d)
wsparcie dla systemów Windows XP SP3 32-bit,
Vista (min. SP1), 8, Windows Server 2008 R2, 2008, 2003, Linux 32/64-bit, OS X
(tylko klient),
e)
interfejsy programu, pomoce i podręczniki w
języku polskim,
f)
pomoc techniczna w języku polskim,
g)
ochrona przed zagrożeniami typu 0-day na
poziomie co najmniej 99,5% we wszystkich testach niezależnej organizacji
AV-TEST przeprowadzonych w roku 2022,
h)
wskaźnik Malware Protection Rate na poziomie
co najmniej 99,8% we wszystkich testach Business Security Test niezależnej organizacji
AV-Comparatives przeprowadzonych w roku 2022.
3.
Zamawiający będzie wymagał wskazania w umowie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy do
bezpośredniej obsługi klienta tzw. „opiekun” w czasie trwania umowy.
4.
Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we
Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) – 48761000-0 – Pakiety oprogramowania
antywirusowego.
III.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia.
1.
W celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
a.
wypełniony
formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b.
oświadczenie zgodnie z
wzorem stanowiącym załącznik nr 2,
c.
oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub
art. 14 RODO (załącznik nr 3),
2.
Z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury
wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:
·
uczestniczeniu w
spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
·
posiadaniu co
najmniej 10% udziałów lub akcji,
·
pełnieniu funkcji
członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
·
pozostawaniu w
związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV.
PRZYGOTOWANIE OFERTY:
1.
Ofertę należy
sporządzić zgodnie z wymaganiami określonymi
w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
Ofertę stanowić będzie
wypełniony formularz oferty
(wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1) oraz pozostałe
załączniki.
2.
Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym (zaawansowanym podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby uprawnione
do reprezentowania Wykonawcy
(wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź
umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię stosownego
pełnomocnictwa).
3.
Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania
alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert
złożonych przez danego Wykonawcę.
4.
Wykonawca pozostaje
związany złożoną ofertą
przez okres 30
dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu.
5.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w
złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem
terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje
wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.
6.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
7.
Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany zapisów
zapytania ofertowego przed
upływem terminu składania ofert.
8.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert częściowych i wariantowych.
9.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.
10.
Nie spełnienie warunków udziału w postepowaniu określonych w pkt.
II, III, IV skutkować będzie odrzuceniem
oferty.
V.
TERMIN
I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1.
Oferty należy składać w postaci plików PDF na
formularzu ofertowym „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 wraz z pozostałymi
załącznikami na platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
2.
Oferty należy składać w
terminie do 02.01.2024 r.
3.
Oferty złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.
4.
Za datę
wpływu oferty, dokumentów,
oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę
ich wczytania do
systemu (przesłania na Platformę).
5.
Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w
sprawie niniejszego zapytania jest: p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: zamowienia@warp.org.pl oraz p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00,
e-mail: zamowienia@warp.org.pl.
VI.
KRYTERIUM
WYBORU OFERTY:
Zamawiający
przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:
Cena – 100 %
Kryterium cena wykonania zamówienia
- waga 100 % maks. ilość punktów 100
Przyznaje się
punkty według kryterium „cena”:
Cn
Ilość
punktów = ------------ x 100 x 100 (waga kryterium)
Cbo
gdzie:
Cn najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert
Cbo cena brutto badanej oferty.
VII.
INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za pośrednictwem
platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
VIII. PŁATNOŚCI:
Płatność za wykonanie zamówienia – przelewem na
konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej
faktury VAT.
IX.
ZASTOSOWANA PROCEDURA:
1.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone
jest w trybie
zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty
określonej w art. 2
ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129).
2.
Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem zakupów
WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności
wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego
Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
3.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do przedłużenia terminu
składania ofert oraz unieważnienia
niniejszego postępowania na każdym jego
etapie - bez podania przyczyn,
w szczególności bez
wyłonienia najkorzystniejszej
oferty, a także po wyłonieniu
najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy.
4.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Oferentów
informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5.
Zamawiający wykluczy
z postępowania Oferentów,
co do których,
wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty, poweźmie informację o zawarciu
w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
6.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo podjęcia
negocjacji ze wszystkimi
Oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.
7.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert,
jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli
się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
Załączniki:
1.
Załącznik
nr 1 - Formularz ofertowy
2.
Załącznik
nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy
3.
Załącznik
nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
