Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KI.1/2024/ Świadczenie usług konsultacyjnych i doradczych w zakresie zarządzania zakupami energii elektrycznej na rzecz Zamawiającego.

Termin:
Zamieszczenia : 08-01-2024 10:21:00
Składania : 09-02-2024 12:00:00
Otwarcia : 09-02-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie  Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia "Świadczenie usług konsultacyjnych i doradczych w zakresie zarządzania zakupami energii elektrycznej na rzecz Zamawiającego" (wpisać czego dotyczy)


        1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres Usługi:

1)  zebranie i analizę danych niezbędnych do przeprowadzenia Postępowania, ich prezentację on-line w celu akceptacji przez Zamawiającego, wysyłkę przygotowanych danych i analizy do Zamawiającego drogą mailową;

2) ustalenie optymalnego zaakceptowanego przez Zamawiającego wolumenu zakupu energii w kWh przed rozpoczęciem postepowania przetargowego, uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla ustalonego wolumenu;

3)  przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu materiałów do Postępowania na zakup energii na Towarowej  Giełdzie Zakupowej zgodnie z ustawą PZP;

4)   przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia na zakup energii na Towarowej  Giełdzie Zakupowej zgodnie z ustawą PZP,

5) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu prognozy zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej dla poszczególnych Taryf zgodnie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego;

6)     przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu wartości zamówienia;

7)    przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu formularza cenowego oraz formularza ofertowego;

8)    przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu projektów oświadczeń składanych przez oferentów;

9)  określenie i przekazanie Zamawiającemu warunków jakie powinien spełniać wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego oraz kryteriów oceny ofert;

10) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu projektu umowy do Postępowania zgodnie z wymaganymi istotnymi zawartymi w przepisach                      ustawy PZP,

11)    sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu projektów odpowiedzi na ewentualne zapytania do treści specyfikacji warunków zamówienia;

12)  budowę modelu zakupu  energii elektrycznej w wariantach opartych o rynek hurtowy (TGE), uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego modelu; 

13)     przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu strategii modelu zakupu energii elektrycznej, uzyskanie akceptacji dla przekazanej strategii,

14)     rekomendowanie modelu i momentów zakupu  energii konwencjonalnej

15)  monitorowanie wyników osiągniętych w poszczególnych okresach rozliczeniowych oraz informowanie o wynikach po każdym okresie rozliczeniowym

16 stałe świadczenie Usługi, w szczególności poprzez przygotowanie analiz i raportów dotyczących rynku energii elektrycznej (raporty przekazywane będą cyklicznie w każdy dzień roboczy) drogą e-mail na wskazane adresy

17) uczestnictwo w radach technicznych organizowanych przez Zamawiającego z zakresu odnawialnych źródeł energii (przedstawiciele Wykonawcy muszą posiadać wykształcenie kierunkowe i co najmniej 3 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe  w  zakresie energetyki   przemysłowej i odnawialnej),doradztwa w zakresie certyfikowanej (świadectwo pochodzenia energii) sprzedaży energii pozyskiwanej z odnawialnych źródeł energii  (przedstawiciele Wykonawcy muszą  posiadać co najmniej 3 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w realizacji tego typu zadań).

18)  doradztwa w zakresie sprzedaży certyfikowanej energii pozyskanej z Odnawialnych Źródeł Energii (przedstawiciele wykonawcy musza posiadać co najmniej 3 letnie udokumentowane, doświadczenie zawodowe w realizacji tego typu zadań).


W złączeniu: wykaz punktów oraz  wzór umowy


        2. Termin realizacji zamówienia:

Do 31.12.2025r

        3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (jeżeli występują lub są wymagane):

3.1. Odpis KRS

3.2. Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę 

3.3 Przedstawienie dokumentów poświadczających minimum trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu portfelem klientów o rocznym zużyciu energii na poziome 20 GWh

3.4 Przedstawienie dokumentów poświadczających o opracowaniu strategii zakupowej dla portfela o wartości 20 mln zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert    

        4. Kryteria oceny ofert (z podaniem rodzaju i wagi): podano poniżej

Cena 100 %

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:


- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia ,składników cenotwórczych itp.


ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.

Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.

Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.

  1. W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.

  2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 607279011

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Energia na TGE.xls xls 36.5 2024-02-06 12:23:40 Postępowanie
Wzór umowy.docx docx 183.45 2024-02-06 12:29:09 Postępowanie

Komunikaty

2024-03-26 13:42 Iwona Puchalska Dzień dobry.
Dziękuję za wzięcie udziału w postępowaniu.
Informuję, że postępowanie zostało zakończone wyborem najkorzystniejszej cenowo oferty.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2847 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 31.12.2025r dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Odpis KRS - Dołączyć odpis KRS (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę - Dołączyć Pełnomocnictwo (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1045