Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZP.382.01.2024 Zakup sprzętu komputerowego, tj. komputery stacjonarne z monitorami oraz oprogramowaniem biurowym - 8 szt. na potrzeby Instytutu Lekarskiego ANS w Nowym Targu dla kierunku lekarskiego

Termin:
Zamieszczenia : 11-01-2024 16:13:00
Składania : 23-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 23-01-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

1)     Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, tj.  komputery stacjonarne z monitorami oraz oprogramowaniem biurowym - 8 szt. na potrzeby Instytutu Lekarskiego ANS w Nowym Targu dla kierunku lekarskiego.

2)     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowi: załącznik nr 1 do SWZ tj. Opis parametrów technicznych, zestawienie asortymentowo - cenowe oraz załączniki nr 5 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowne.

3)     Podane w załączniku nr 1 do SWZ minimalne wymagania i parametry techniczne wynikają

z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu/oprogramowania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.

4)     Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także konfigurację i uruchomienie urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

5)     UWAGA! Zakres zamówienia obejmuje sprzęt komputerowy przeznaczony do celów dydaktycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Składając ofertę dot. ww. części Wykonawca zobowiązany jest zastosować podstawową stawkę podatku VAT, zastosowanie w ofercie preferencyjnej 0% stawki podatku VAT uznane będzie za błąd w obliczeniu ceny, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy PZP.

6)     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

7)     Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.

8)     Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

9)     Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowane w 2023 i 2024 roku. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 215 ze zm.) o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.

10)  Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.

11)  Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.


Kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

netto: 35 000,00 zł

brutto: 43 050,00 zł

UWAGA! Zmianie ulega termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl, do dnia 23.01.2024 r. do godziny 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.01.2024 r. o godzinie 10:30.





Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie nr 2024BZP 0003043601 z dnia 2024-01-11.pdf pdf 172.33 2024-01-11 16:13:00 Postępowanie
Zał 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 pzp.docx docx 141.8 2024-01-11 16:13:00 Postępowanie
Zał 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - sprz. komp i urz wielofunkcyjne.docx docx 138.32 2024-01-11 16:13:00 Postępowanie
Zał 5 Wzór umowy - Zakup sprzętu komputery z monitorami - 8 szt.doc doc 242 2024-01-11 16:13:00 Postępowanie
Zał 6 Oświadczenie grupa kapitałowa - Zakup sprzętu komputery z monitorami - 8 szt.docx docx 143.81 2024-01-11 16:13:00 Postępowanie
Zał 7 ID postępowania - Zakup sprzętu komputery z monitorami - 8 szt.docx docx 137.28 2024-01-11 16:13:00 Postępowanie
Zał 8 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów.docx docx 138.15 2024-01-11 16:13:00 Postępowanie
Zał 2a PassMark - CPU Benchmarks.pdf pdf 13784.24 2024-01-12 14:01:08 Postępowanie
Odpowiedzi_na_pytania_18.01.2024.docx docx 48.72 2024-01-18 23:20:55 Postępowanie
SWZ_Zakup_sprzetu_komputery_z_monitorami_-_8_szt__zmiana_z_dnia_11.01.2023_r..docx docx 288.22 2024-01-18 23:20:55 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 18.01.2024.pdf pdf 35.65 2024-01-18 23:20:55 Postępowanie
Zal_2_Formularz_ofertowy_-_Zakup_sprzetu_komputery_z_monitorami_-_8_szt.docx docx 148.06 2024-01-18 23:32:23 Postępowanie
Zal_1_do_SWZ_-_Zakup_sprzetu_komputery_z_monitorami_-_8_szt.docx docx 44.51 2024-01-18 23:33:31 Postępowanie
Zał 2a PassMark - CPU Benchmarks.pdf pdf 13784.24 2024-01-12 13:59:25 Publiczna wiadomość
SWZ Zakup sprzętu komputery z monitorami - 8 szt — zmiana z dnia 11.01.2023 r..docx docx 289.55 2024-01-12 13:59:25 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi_na_pytania_18.01.2024.docx docx 48.72 2024-01-18 23:31:57 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 18.01.2024.pdf pdf 35.65 2024-01-18 23:31:57 Publiczna wiadomość
SWZ_Zakup_sprzetu_komputery_z_monitorami_-_8_szt__zmiana_z_dnia_11.01.2023_r..docx docx 288.22 2024-01-18 23:31:57 Publiczna wiadomość
Zal_2_Formularz_ofertowy_-_Zakup_sprzetu_komputery_z_monitorami_-_8_szt.docx docx 148.06 2024-01-18 23:31:57 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert KZP.382.01.2024 - komunikat.pdf pdf 143.67 2024-01-23 14:26:14 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorz. oferty KZP.382.01.2024 - komunikat.pdf pdf 156.55 2024-02-01 14:53:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-01 14:53 Maciej Hryc Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 1.02.2024 r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-23 14:26 Maciej Hryc Informacja z otwarcia ofert - komunikat z dnia 23.01.2024 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

netto: 35 000,00 zł

brutto: 43 050,00 zł
2024-01-18 23:31 Maciej Hryc Zamawiający informuje, że zmianie ulega termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl, do dnia 23.01.2024 r. do godziny 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.01.2024 r. o godzinie 10:30.

Odpowiedzi_na_pytani [...].docx

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ_Zakup_sprzetu_ko [...].docx

Zal_2_Formularz_ofer [...].docx

2024-01-18 23:24 Maciej Hryc Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-01-12 13:59 Maciej Hryc Szanowni Państwo,
w związku z pytaniem wykonawcy, Zamawiający dodaje załącznik nr2a PassMark - CPU Benchmarks w którym zestawiona jest lista procesorów, o której mowa w załączniku nr 1 do SWZ.

Z uszanowaniem,
Maciej Hryc

Zał 2a PassMark - CP [...].pdf

SWZ Zakup sprzętu ko [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 735