Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-01-2024 11:44:00 |
Składania : | 18-01-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 18-01-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie: Wydział Zieleni i Gospodarki Komunalnej
2. Nazwa postępowania:
Czyszczenie skrzynek lęgowych dla ptaków, naprawa uszkodzonych i wywieszenie (w tym wymiana) 50 skrzynek lęgowych dla ptaków i wymiana 1 skrzynki dla nietoperzy (typ: Stratmann, drewniana).
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Zadanie, obejmuje:
1) wyjęcie gniazd lub innych materiałów znajdujących się w skrzynkach, np. piór i patyków i pozostawienie ich na gruncie w sąsiedztwie skrzynki, nie wolno wyrzucać gniazd i jaj tegorocznych (szczególną ostrożnością należy wykazać się przy czyszczeniu skrzynek dla nurogęsi);
2) poprawę mocowania obluzowanych skrzynek, np. poprzez wbicie brakujących gwoździ, poprawę mocowania ścianek – zależnie od potrzeb;
3) demontaż, usunięcie i utylizację skrzynek zniszczonych, nienadających się do wykorzystania, a także desek przymocowanych do pnia i słupków, o których mowa w pkt. 4, z odnotowaniem tego faktu w sprawozdaniu – zgodnie z załącznikiem nr 1,
4) przewieszenie skrzynek z niestabilnych słupków na odcinku „Tramwaj Fordon” do najbliższego lasu komunalnego, w uzgodnieniu z Zamawijącym i odnotowanie tego faktu w sprawozdaniu;
5) włożenie 3 garści trocin (wysuszone drewno liściaste) do skrzynek dla nurogęsi (8 skrzynek);
6) dostarczenie i wywieszenie na terenach zieleni 50 skrzynek dla ptaków (parametry zgodne z opisem w załączniku nr 2) i 1 skrzynki dla nietoperzy typu Stratmann (drewniana) – skrzynki zostaną wywieszone przez Wykonawcę zadania na miejsce zniszczonych lub uszkodzonych, zdemontowanych skrzynek; lokalizacja pozostałych nowych skrzynek do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zadania, skrzynki muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich wywieszeniem itp.;
7) sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac w formie tabeli - stanowiącej załącznik nr 1 do umowy (uzupełnienie kolumn zgodnie z załącznikiem - przekazanie sprawozdania do Zamawiającego w wersji elektronicznej);
8) naniesienie uwag i korekt do tabeli, o której mowa w pkt. 7, jeżeli nastąpiły zmiany w lokalizacji skrzynek lub zachodzi potrzeba korekty opisu ich lokalizacji lub innych danych istotnych dla sprawy;
9) uzupełnienie współrzędnych skrzynek lęgowych (dot. skrzynek nieujętych w wykazie, nowych) oraz wskazanych w pkt 506 w załączniku nr 1);
10) Zamawiający wyklucza poruszanie się po terenach zieleni pojazdami mechanicznymi, poza wyznaczonymi ciągami komunikacyjnymi;
11) ewentualne szkody powstałe w wyniku realizacji niniejszego zadania pokrywa Wykonawca zadania.
3.2. Wykaz lokalizacji skrzynek przeznaczonych do czyszczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza fakt, że w terenie może znajdować się więcej skrzynek lęgowych lub że niektóre skrzynki mogły w poprzednim sezonie ulec zniszczeniu. Należy zakładać oczyszczenie ok. 550 skrzynek.
3.3. Wykonawca zadania będzie zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o fakcie rozpoczęcia prac co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem.
3.4. Zamawiający wyklucza możliwość wchodzenia na drzewo w celu realizacji zadania w drzewołazach lub z wykorzystaniem innego sprzętu, który może ranić drzewa.
3.5. Zamawiający może w dowolnym momencie prac dołączyć do Wykonawcy w celu kontroli realizacji zadania.
3.6. Wykonawca zadania powinien posiadać wiedzę, doświadczenie i sprzęt niezbędne do należytego wykonania zadania.
3.7. Zamawiający udostępni Wykonawcy zadania mapę poglądową, dot. lokalizacji skrzynek (plik shp, mapa opracowano w programie QGIS).
4. Termin wykonania zamówienia:
Zadanie zostanie zrealizowane:
1) w zakresie czyszczenia i wywieszenia skrzynek do 28 lutego 2024 r.;
2) w zakresie przedłożenia sprawozdania z wykonanych prac do 15 marca 2024 r.
5. Kryterium lub kryteria oceny ofert: najniższa cena.
6.
Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 18 stycznia 2024 r., godz. 12.00
7. Opis sposobu oceny ofert: analiza ceny i spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
8. Warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca zadania powinien posiadać sprzęt, wiedzę i doświadczenie niezbędne do właściwej realizacji zadania.
9. Opis sposobu komunikacji zamawiającego z wykonawcami: platforma zakupowa.
10. Zapis o możliwości unieważnienia postępowania.
Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
1) oferta cenowa przekracza kwotę zarezerwowaną w budżecie Miasta na to zadanie,
2) Oferent nie spełnia „Warunków udziału w postępowaniu”,
3) zachodzą uwarunkowania formalne niezależne od prowadzącego postępowanie.
11. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Justyna Olszewska - tel. 52 58 58 032
2) Katarzyna Peszyńska - tel. 52 58 58 465
12. Sposób i forma złożenia oferty: platforma zakupowa.
13. Dodatkowe uwagi określające opis postępowania:
- w przypadku ofert zawierających błędy, braki formalne i budzące wątpliwości informacje, Zamawiający dopuszcza składanie wyjaśnień przez oferentów w terminie max. 1 dnia od wezwania,
- Zamawiający dopuszcza prowadzenie negocjacji lub wezwanie do złożenia ofert dodatkowych – gdy złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie lub z takim samym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert,
- Zamawiający dopuszcza prowadzenie negocjacji lub składania ofert ostatecznych (ulepszonych) przez maksymalnie trzech wykonawców, którzy złożyli oferty najkorzystniejsze, zwłaszcza, gdy ceny ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.
2024-01-22 10:50 | Justyna Olszewska | W postępowaniu WGK-I.271.1.4.2024 Czyszczenie skrzynek lęgowych dla ptaków, naprawa uszkodzonych i wywieszenie (w tym wymiana) 50 skrzynek lęgowych dla ptaków i wymiana 1 skrzynki dla nietoperzy (typ: Stratmann, drewniana). (ID 873757), najkorzystniejszą ofertę cenową złożyła firma: MIŚ KOALA” Klaudia Komendarczyk z siedzibą w Warszawie, na kwotę: 10.455 zł brutto. |
Komunikaty