Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-01-2024 11:37:00 |
Składania : | 29-01-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 29-01-2024 13:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z zachowaniem podziału na zadania – oferta powinna zawierać wszystkie usługi z danego zadania. Oferty nie uwzględniające wszystkich pozycji z danego zadania będą odrzucane. Oferent ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość zadań z osobna lub łącznie na wszystkie zadania.
Termin składania ofert upływa 29.01.2024r. o godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.01.2024r. o godzinie 13:00 w Dziale Logistyki, ul. Obornicka 131 na terenie Zakładu Autobusowego.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje zamówienia polegające na praniu tapicerki foteli o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN,
Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia
niniejszego zapytania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs
NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem
zapytania.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu 71 308 5515.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-02-06 09:42 | Dorota Maślankiewicz | Zawiadomienie o złożonych ofertach |
Komunikaty