Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługi prania tapicerki foteli i desek w taborze tramwajowym i autobusowym MPK Wrocław

Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2024 11:37:00
Składania : 29-01-2024 12:00:00
Otwarcia : 29-01-2024 13:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z zachowaniem podziału na zadania – oferta powinna zawierać wszystkie usługi z danego zadania. Oferty nie uwzględniające wszystkich pozycji z danego zadania będą odrzucane. Oferent ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość zadań z osobna lub łącznie na wszystkie zadania.

Termin składania ofert upływa 29.01.2024r. o godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.01.2024r. o godzinie 13:00 w Dziale Logistyki, ul. Obornicka 131 na terenie Zakładu Autobusowego.


O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje zamówienia polegające na praniu tapicerki foteli o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego zapytania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem zapytania.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu 71 308 5515.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. ZAPYTANIE OFERTOWE pranie tapicerki.pdf pdf 5523.43 2024-01-12 11:37:00 Postępowanie
2. FORMULARZ OFERTOWY pranie tapicerki załączniki edytowalne.doc doc 204 2024-01-12 11:37:00 Postępowanie
3. ILOŚĆ FOTELI I DESEK - formularz do edycji pranie tapicerki.xlsx xlsx 14.98 2024-01-12 11:37:00 Postępowanie
4. WZÓR UMOWY pranie tapicerki.pdf pdf 4716.65 2024-01-12 11:37:00 Postępowanie
Zawiadomienie o złożonych ofertach.pdf pdf 298.06 2024-02-06 09:42:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-06 09:42 Dorota Maślankiewicz Zawiadomienie o złożonych ofertach

Zawiadomienie o złoż [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługi prania tapicerki foteli i desek w taborze tramwajowym - 1 usługa - (0)
2 Usługi prania tapicerki foteli i desek w taborze autobusowym - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2847 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania usługi każdorazowo będzie ustalany z kierownikiem obiektu lub Koordynatorem Działu Kontroli Jakości Usług i potwierdzony drogą mailową lub telefoniczną. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie wykonawcy wynikające z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Nie podlegam wykluczeniu" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 517