Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-01-2024 10:15:00 |
Składania : | 29-01-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-01-2024 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-02-16 11:27 | Piotr Zych | Zamawiający publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej |
2024-01-29 13:55 | Piotr Zych |
INFORMACJA
O
OFERTACH
ZŁOŻONYCH
W
POSTĘPOWANIU Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługa monitoringu, konserwacji i serwisu lokalnego systemu alarmowego wraz z usługą grupy interwencyjnej w obiektach Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego, oznaczenie sprawy: EZP.26.146.2023, do czasu upływu terminu wyznaczonego do składania ofert tj. do dnia 29.01.2024 r. do godz. 10:00 złożono następujące oferty: 1. Securitypol Plus Spółka z o.o.; ul. Jana Pawła II 24 lok. 11; 05-500 Piaseczno; NIP: 522685382: a. oferta na realizację części 2 za cenę brutto: 10.676,40 zł; 2. Hunters 24 sp. z o.o., sp. K.; ul. Bukowska 114; 62-065 Grodzisk Wlkp; NIP: 7773225667: a. oferta na realizację części 3 za cenę brutto: 17.835,00 zł; b. oferta na realizację części 4 za cenę brutto: 17.835,00 zł; 3. Solid Group sp. z o.o. sp. k.; ul. Postępu 17; 02-676 Warszawa NIP: 6342374592: a. oferta na realizację części 1 za cenę brutto: 22.459,80 zł; b. oferta na realizację części 2 za cenę brutto: 5.830,20 zł; c. oferta na realizację części 3 za cenę brutto: 12.841,20 zł; d. oferta na realizację części 4 za cenę brutto: 15.301,20 zł; e. oferta na realizację części 5 za cenę brutto: 13.382,40 zł; f. oferta na realizację części 6 za cenę brutto: 14.612,40 zł; g. oferta na realizację części 7 za cenę brutto: 13.923,60 zł; h. oferta na realizację części 8 za cenę brutto: 21.697,20 zł; Ponadto w postępowaniu złożono następujące oferty: 4. Oferta Wykonawcy Ochrona Juwentus sp. z o.o. ul. Poloneza 91; 02-826 Warszawa; NIP 5272260025, która nie zawierała ceny ofertowej i nie została opatrzona opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną. 5. Oferta Wykonawcy Satis GPS sp. z o.o. Aleje Jerozolimskie 176; 02-486 Warszawa, oferta złożona na postępowanie nr EZP.26.4.2024 dotyczące dostawy i wdrożenia usługi ciągłej lokalizacji i monitorowania GPS oraz usługi e-toll pojazdów użytkowanych przez PIG-PIB. |
2024-01-29 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
brutto
w
wysokości
176.421,96
zł
w
tym
na: 1 Część 1 kwota 42 724.03 zł 2 Część 2 kwota 12 998.03 zł 3 Część 3 kwota 19 815.30 zł 4 Część 4 kwota 14 243.40 zł 5 Część 5 kwota 33 972.60 zł 6 Część 6 kwota 16 199.10 zł 7 Część 7 kwota 20 577.90 zł 8 Część 8 kwota 15 891.60 zł |
Komunikaty