Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-01-2024 14:32:00 |
Składania : | 26-01-2024 14:31:00 |
Otwarcia : | 26-01-2024 14:36:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Bydgoszcz, dnia 18 stycznia 2024 r.
|
(o wartości szacunkowej zamówienia
niższej niż 130 000 zł netto)
(na podst. art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku, Prawo zamówień publicznych
oraz § 5 Zarządzenia Nr 175/2023 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 16 marca 2023 r.
w sprawie realizacji w Urzędzie Miasta Bydgoszczy zamówień o wartości
szacunkowej niższej niż 130 000 zł)
1.
Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102
Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Zespół ds. Zarządzania Energią
ul. Wojska
Polskiego 65
85-825
Bydgoszcz
Nazwa:
Utrzymanie jednolitego systemu
monitoringu instalacji PV
2. Cel zamówienia:
1)
Celem przedmiotowego postępowania jest usługa utrzymania
systemu monitoringu instalacji PV.
2)
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienie sprawności
działania przedmiotowego systemu oraz urządzeń transmisyjnych zainstalowanych w
każdej z instalacji fotowoltaicznych zainstalowanych na terenie Miasta
Bydgoszczy.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
1) Zabezpieczenia uniemożliwiające
nieautoryzowaną zmianę parametrów,
2) Zapewnienia integracji
z istniejącymi systemami/narzędziami będącymi na stanie Zespołu ds. Zarządzania
Energią.
3) Stałego
nadzorowania sprawności zainstalowanej infrastruktury oraz interwencja
w terminie nie późniejszym niż 24 godziny od zaistnienia incydentu w zakresie
niewłaściwego działania systemu.
4) Modernizacji
interface’u systemu w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego oraz
możliwości technicznych zainstalowanych urządzeń.
5) Wsparcia merytorycznego
oraz technicznego Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia.
6) Zapewnienia sprawności
działania urządzeń pomiarowych pozwalających na pozyskiwanie danych na z
dokładnością do 1 kWh.
7) Zapewnienia
funkcjonowania monitoringu w oparciu o istniejące już oprogramowanie.
8) Rozwiązania nie
generującego dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego
tj. transmisja danych po stronie
Wykonawcy, zapewnienie dostępu do danych w systemie całodobowym zdalnie.
Oferta winna uwzględniać wszelkie koszty
związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Przekazanie przedmiotu zamówienia:
Wykonawca będzie wykonywać przedmiot
zamówienia w terminie od dnia 13 marca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
5. Wymagania dla Wykonawców – obligatoryjne:
5.1 Wykonawca wykonywał i może udokumentować wcześniej zrealizowane
systemy monitoringu PV dla jednostek samorządu terytorialnego.
5.2 Wykonawca powinien znajdować się w dobrej sytuacji ekonomicznej i
finansowej pozwalającej na rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia.
5.3
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
6.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
7.
Zamawiający zastrzega sobie prawo
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8.
Ocena ofert:
Kryterium
100% cena przy spełnieniu kryterium wejścia opisanych w pkt 5 niniejszego
zapytania.
9. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Sposób komunikacji – osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Tomasz Bońdos - tel. 52 585 9488, e-mail: zze@um.bydgoszcz.pl
11. Termin składania ofert wskazany jest na platformie zakupowej Open Nexus.
12. Informacje dodatkowe
- w toku
badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących
treści złożonych ofert, uzupełnienia treści oferty,
- Zamawiający
odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich
w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz
z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku
do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco
niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania niniejszego
ogłoszenia,
- zmiany warunków lub terminów
prowadzonego postępowania ofertowego,
- unieważnienia postępowania na każdym
jego etapie bez podania przyczyny,
- pozostawienia postępowania bez
wyboru oferty,
bez ponoszenia jakichkolwiek skutków
prawnych i finansowych.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość modyfikacji przedmiotu zamówienia w wyniku
konsultacji przeprowadzonych z Wykonawcą, które będą miały wpływ na jakość
realizacji
i jakość przedmiotu zamówienia.
Komunikaty