Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu pokrycia dachowego i elewacji budynku Kościuszki 24 w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2024 13:53:00
Składania : 12-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 12-02-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.         Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu elewacji i pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Kościuszki 24 w Lubawka.

2.         Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

-      wykonanie projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego remontu elewacji i pokrycia dachowego (z wykonaniem odwodnienia, izolacji pionowej i poziomej fundamentów, docieplenia elewacji, wymiany pokrycia dachowego, wykonaniem remontu elewacji i dachu pomieszczeń gospodarczych na elewacji tylnej) – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 2 x 1 egz. (na nośniku elektronicznym),

-      wykonanie projektu technicznego – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),

-      wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym),

-      uzgodnienie projektu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,

-      udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,

-      sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.

3.         Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do ogłoszenia przez Zamawiającego zamówienia publicznego na roboty budowlane.

4.         Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego.

Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej lub DWKZ.

5.         Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

6.         Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.

7.         Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.


Termin wykonania zamówienia:

-      złożenie w siedzibie Zamawiającego wykonanej dokumentacji: do dnia 30.04.2024 r.

-      sprawowanie nadzoru autorskiego: do czasu zakończenia robót budowlanych objętych wykonaną dokumentacją projektową wraz z procedurami odbiorowymi.


 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - projekt Kościuszki 24.docx docx 24.37 2024-01-25 13:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - projekt Kościuszki 24.docx docx 32.95 2024-01-25 13:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - projekt Kościuszki 24.docx docx 26.35 2024-01-25 13:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 (oświadczenie o wykluczeniu) - projekt Kościuszki 24.docx docx 23.06 2024-01-25 13:53:00 Postępowanie
Ogłoszenie - projekt Kościuszki 24.docx docx 44.89 2024-01-26 10:29:45 Postępowanie
141 - 2023 - Kościuszki 24, Lubawka - roczny - zdjęcia.pdf pdf 3327.21 2024-02-01 09:55:39 Publiczna wiadomość
141 - 2023 - Kościuszki 24, Lubawka - roczny.pdf pdf 459.69 2024-02-01 09:55:39 Publiczna wiadomość
2020 - Kościuszki 24, Lubawka - 5-letni.pdf pdf 489.32 2024-02-01 09:55:39 Publiczna wiadomość
protokół Kościuszki 24.pdf pdf 452.47 2024-02-12 09:25:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-20 09:04 Maciej Kosal Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Szanowni Państwo! Zapytanie zostaje unieważnione ze względu na brak zgody Wspólnoty Mieszkaniowej na wykonanie dokumentacji. Dziękujemy za złożenie ofert.
2024-02-12 09:25 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert. W załączniku zestawienie złożonych ofert.

protokół Kościuszki [...].pdf

2024-02-09 07:05 Maciej Kosal Zamawiający informuje, że wydłuża termin składania ofert do dnia 12.02.2024 r, do godz. 9:00.
2024-02-09 07:04 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie: "Witam, czy przewidują Państwo wydłużenie terminu realizacji zadania jeśli umowa zostanie podpisana ok 10.04.2024. Termin związania z ofertą zgodnie z zapytaniem ofertowym jest 60 dni."

Ad. 1
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym budynku występuje Wspólnota Mieszkaniowa. W związku z tym, przed podpisaniem umowy konieczne jest podjęcie stosownej chwały WM i zapewnienie finansowania przez współwłaścicieli. W przypadku przeciągnięcia się procedury Zamawiający uzgodni z Wykonawcą nowy termin wykonania dokumentacji.
2024-02-01 09:55 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania:
"- proszę o udostępnienie protokołu z okresowej kontroli stanu technicznego budynku
- proszę o określenie zakresu przewidywanych robót związanych z odwodnieniem i remontem dachów
- czy budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, czy wpisany jest do rejestru zbytków, czy Zamawiający występował o zalecenia konserwatorskie"

Ad. 1
Poniżej załączono protokół kontroli rocznej z 2023 r i 5-letniej z 2020 r.

Ad. 2
Zamawiający oczekuje zaprojektowania sposobu odprowadzenia wód opadowych z rynien. Ponadto projektant powinien określić czy należy wykonać drenaż wokół budynku i przewidzieć sposób odprowadzenia wody (należy określić, czy drenaż jest potrzebny i czy wykonanie drenażu nie wpłynie negatywnie na budynek - odpływ wody spod fundamentów).

Ad. 3
Budynek nie jest objęty ochroną konserwatorską.

141 - 2023 - Kościus [...].pdf

141 - 2023 - Kościus [...].pdf

2020 - Kościuszki 24 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie kompletnej dokumentacji Koszt wykonania kompletnej dokumentacji 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 30.04.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1 i Załącznik nr 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 822