Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie Audytów energetycznych i oświetleniowych wraz z inwentaryzacją obiektów placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszczy.

Joanna Suszek
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 07-07-2017 09:37:53
Składania : 19-07-2017 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

NR WIM.271.2.92.2017 z dnia 05 lipca 2017r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z uwagi na wartość z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn.zm.)



1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz

2. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie Audytu energetycznego i oświetleniowego wraz z weryfikacją poziomu % zmniejszenia zużycia energii dla 15 obiektów, wymienionych w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania,
b) Wykonanie inwentaryzacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zamówienia przed sporządzeniem audytów,
c) wypełnienie tabeli wskaźników, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
d) przygotowanie metodologii obliczenia poszczególnych wskaźników. Powyższa metodologia winna uwzględniać wymagania dla wskaźników produktu i rezultatu, określone w podrozdziale 3.9 Regulaminu zakończonych konkursów Nr RPKP.03.05.01-IZ.00-04-057/16 oraz RPKP.03.05.01-IZ.00-04-055/16, ogłoszonych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT, Poddziałanie 3.5.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT (www.mojregion.eu).

2) Warunki sporządzenia dokumentacji z pkt 1.
a) Sporządzona dokumentacja winna uwzględniać parametry i jednostki wskazane w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
b) Sporządzona dokumentacja winna uwzględniać zapisy projektu kryteriów wyboru projektów stanowiących załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje również niezbędne doradztwo, weryfikację spójności dokumentacji technicznej, wyjaśnienia i uzupełnienia na każde wezwanie Zamawiającego.
d) Miasto Bydgoszcz, na realizację przedmiotowej inwestycji może ubiegać się
o dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna
i gospodarka niskoemisyjna w regionie.
e) Opracowanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:
• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termo modernizacyjnego (Dz.U. 2009 nr 43 poz. 346 z późn. zm.),
• dokumentami programowymi (w tym: Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko - Pomorskiego 2014-2020, Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020),
• wytycznymi Instytucji Zarządzającej tj. Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego,
• dokumentacją dla zakończonych konkursów Nr RPKP.03.05.01-IZ.00-04-057/16 oraz RPKP.03.05.01-IZ.00-04-055/16 (w tym m.in.: regulaminem konkursu, instrukcją wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu, instrukcją wypełniania załączników o dofinansowanie projektu), opublikowaną na stronie www.mojregion.eu.

3) Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.



2. Przekazanie przedmiotu zamówienia⃰:
Przedmiot zamówienia należy sporządzić w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie edytowalnym, na nośniku elektronicznym w 1 egzemplarzu.
Obliczenia wskaźników oraz pozostałych danych z audytu wykonywanych w formacie XLS lub równoważnym należy przekazać w pliku zawierającym jawne (nieukryte) i działające formuły przedstawiające przeprowadzone wyliczenia na nośniku elektronicznym w 1 egzemplarzu.
Przekazany przedmiot zamówienia w podpisanej wersji papierowej musi odpowiadać załączonej edytowanej wersji elektronicznej.

⃰Zakres przedmiotu zamówienia może ulec modyfikacji lub uzupełnieniu w przypadku pojawienia się okoliczności, które nie były znane w momencie przygotowania niniejszego zapytania.

3. Warunki jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) Przedmiot zamówienia musi być wykonany przez osobę posiadającą doświadczenie w sporządzaniu świadectw charakterystyki energetycznej obiektu,
3) Oferta winna zostać złożona na załączniku nr 4 do niniejszego zapytania.
4) Wykonawca winien uwzględnić gotowość odbycia min. 5 spotkań z udziałem przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w okresie opracowywania przedmiotu zamówienia.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym cena ogółem wraz z podziałem na lokalizację powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.

6. Planowany termin wykonania zamówienia:
a) Dla Gimnazjum 20, ul Karpacka 30 – do 30.08.2017 r.
b) Dla pozostałych lokalizacji - do 08.12.2017 r.

7. Zamawiający przewiduje dwie płatności (2 faktury) w tym:
a) pierwsza płatność w wysokości 75% wynagrodzenia ryczałtowego ustalonego na podstawie oferty wykonawcy, płatna po wykonaniu przez Wykonawcę zakresu wskazanego w pkt. 2 niniejszego zapytania.
b) druga płatność w wysokości 25% wynagrodzenia ryczałtowego ustalonego na podstawie oferty wykonawcy, płatna po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego prawidłowości wykonania zakresu wskazanego w pkt. 2 niniejszego zapytania.

8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Sebastian Fifielski – tel. 52 58 59 144, s.fifielski@um.bydgoszcz.pl

9. Termin składania odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie upływa w dniu 17.07.2017 r. o godz. 12:00.
10. Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej Open Nexus

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie + zał.1,2,4,5.pdf pdf 4293.6 2017-07-07 09:37:53 Postępowanie
zał. 3 do zapytania.pdf pdf 5243.21 2017-07-07 09:37:53 Postępowanie

Komunikaty

2017-07-20 10:08 Joanna Suszek Informacja dotycząca postępowania ofertowego nr WIM.271.2.92.2017 z dnia 05 lipca 2017 r.

SKMBT_C2531707200753 [...].

2017-07-17 09:39 Sebastian Fifielski Informacja dotycząca terminu składania ofert - 17.07.2017

Informacja - wydłuże [...].

2017-07-17 09:25 Joanna Suszek Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia
2017-07-14 14:26 Joanna Suszek Informacja dot. wartości szacunkowej zamówienia

Informacja dotycząca [...].

2017-07-14 13:30 Sebastian Fifielski Wykaz pytań i odpowiedzi - 14.07.2017 r.

Wykaz pytań i odpowi [...].

2017-07-13 08:54 Joanna Suszek Odpowiedzi Zamawiającego na pytania Wykonawców.

Wykaz pytań i odpowi [...].

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie Audytów energetycznych i oświetleniowych wraz z inwentaryzacją obiektów placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w zapytaniu ofertowym oraz wzorze umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Koszt dostawy - Po stronie wykonawcy, warunek obowiązkowy, proszę potwierdzić (0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, warunek obowiązkowy zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 261