Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-02-2024 12:49:00 |
Składania : | 20-02-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 20-02-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Dostawę krzesła biurowego.
Krzesło ergonomiczne Kulik System Classic Pro K 1 - 1 szt.
Opis:
- kolor niebieski
- kółka do powierzchni twardych
- kolor siłownika chromowany
- podłokietnik Vario
- krzesło powinno być odpowiednie dla osoby o wzroście: 165 cm. - 1 szt.
1. Dostarczony towar powinien posiadać deklaracje zgodności, które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE wg obowiązującego prawa i norm. Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy:
a) wykaz dostarczonego towaru,
b) instrukcje montażu, obsługi i konserwacji w języku polskim,
c) karty gwarancyjne,
d) protokół przekazania towaru,
e) karty charakterystyki produktu, jeśli dotyczą.
2. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od dnia złożenia zamówienia
3. Miejsce dostawy : ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg
4. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
5. Jakość i kompletność potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-02-23 10:04 | Malwina Pawełas | Zamawiający informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma BB-FOTELE I KRZESŁA JOANNA JAKUBIEC. |
Komunikaty