Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.8.2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej remont konserwatorski elewacji i wymianę pokrycia dachowego wraz z elementami uzupełniającymi w budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2024 12:50:00
Składania : 13-03-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.8.2024 z dnia  28.02.2024r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 z późn. zm.)



1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:


MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:


WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B.

Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu inwestycyjnego, pn.: „Remont konserwatorski elewacji i wymiana pokrycia dachu budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy”


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej remont konserwatorski elewacji i wymianę pokrycia dachowego wraz z elementami uzupełniającymi w budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy w ramach zadania pn.: „Remont konserwatorski elewacji i wymiana pokrycia dachu budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy” – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).


2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:


Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie m.in.:

* naprawy, pełnej renowacji, czyszczenia i impregnacji ceglanych ścian zewnętrznych budynku,

*  wymiany zużytej technicznie stolarki okiennej na nową wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej,

* wymiany zużytego pokrycia dachowego z blachy oraz papy,

* niezbędne naprawy oraz wymiany elementów konstrukcyjnych więźby dachowej drewnianej wraz z jej pełną impregnacją i zabezpieczeniem pod kątem p.poż.,

* wszelkich niezbędnych robót budowlanych towarzyszących w tym m.in.: remontu kominów dachowych, nowej instalacji odgromowej dachu wraz ze zwodami pionowymi, pełnego orynnowania wraz z rurami spustowymi.


2.2 Przedmiot zamówienia powinien być:


1) zgodny z obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności z przepisami wynikającymi z:

* ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 j.t. z póżn. zm.),

* rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609 z późn. zm.),

* rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii 1 z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454 t.j.),

* rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii 1 z dnia 20 grudnia 2021r.w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021.2458 j.t.),

* ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U.2022.916 j.t. z  późn. zm.),


2) zaakceptowany przez Zamawiającego (WIM), Miejskiego Konserwatora Zabytków (MKZ) oraz Użytkownika (Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego na etapie opracowywania  projektów budowlanych, tj. w zakresie zaproponowanych rozwiązań projektowych.


3) zaopatrzony w oświadczenie o:

* sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji;

* kompletności dostarczonych prac projektowych z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć,

* braku przywołania materiałów z nazw własnych producentów, a w przypadku konieczności ich zastosowania wskazanie istotnych parametrów równoważnych wraz z zakresem ich tolerancji.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:


1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności:

- architektonicznej,

- konstrukcyjno-budowlanej.

3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno zamówienie na dokumentację projektowo – kosztorysową w okresie ostatnich 3 lat, na które została wydana ostateczna decyzja pozwolenia na budowę, w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy, remontu lub modernizacji budynku wpisanego do gminnej ewidencji zabytków lub rejestru zabytków.


4. Załączniki do ogłoszenia:

1) opis przedmiotu zamówienia – uszczegółowienie (zał. 1),

2) formularz oferty (zał. 2),

3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. 3)

4) wykaz wykonanych usług (zał. 4),

5) kopia mapy zasadniczej z zaznaczonym terenem (zał. 5),

6) wzór umowy (zał. 6),

7) oświadczenie wykonawcy (zał.7)

8) dokumentacja zdjęciowa - 3 ujęcia (zał. 8)


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.  Kryterium oceny ofert i warunki płatności

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą / rachunkiem końcowym po zakończeniu  i odbiorze przedmiotu umowy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:  16 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:

w terminie 8 tygodni od daty zawarcia umowy  - wykonanie programu konserwatorskiego.


8.  Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:   

1) Lilianna Jasiek - Główny Specjalista WIM (koordynator)   – tel. 52 58 59 271

2) Bartłomiej Kopczyński - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego WIM (br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. 52 58 59 198


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres email: lilianna.jasiek@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 13.03.2024r. o godz. 11.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

2) Formularz oferty (zał. nr 2)

3) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

4) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),

5) Oświadczenie (zał. nr 7).


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-5) załączników spowoduje odrzucenie oferty.


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.



WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

Bogdan Tyborski           

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Z1_IIILODach_24_OPZ.pdf pdf 339.19 2024-02-28 12:50:00 Postępowanie
Z2_IIILODach_24_Oferta.pdf pdf 553.66 2024-02-28 12:50:00 Postępowanie
Z3_IIILODach_24_RODO INF.pdf pdf 197.65 2024-02-28 12:50:00 Postępowanie
Z4_IIILODach_24_Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 332.03 2024-02-28 12:50:00 Postępowanie
Z5_IIILODach_24_Mapa zas.pdf pdf 368.6 2024-02-28 12:50:00 Postępowanie
Z6_III LODach_24_Umowa.pdf pdf 317.66 2024-02-28 12:50:00 Postępowanie
Z7_IIILODach_24 oświadczenie.pdf pdf 461.39 2024-02-28 12:50:00 Postępowanie
Z8_IIILODach_24_Dokumentacja foto.pdf pdf 745.64 2024-02-28 12:50:00 Postępowanie
Odpowiedź.pdf pdf 65.52 2024-03-11 15:38:28 Publiczna wiadomość
Wynik.docx.pdf pdf 33.66 2024-03-25 12:23:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-25 12:23 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.docx.pdf

2024-03-11 15:38 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy

Odpowiedź.pdf

2024-03-11 15:01 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawcy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej remont konserwatorski elewacji i wymianę pokrycia dachowego wraz z elementami uzupełniającymi w budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 16 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 614