Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TIR/04/U/TP/2024 Wykonywanie usług kominiarskich stałych w latach 2024 - 2025 w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej

Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2024 17:12:00
Składania : 22-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 08dc4439-d18f-b062-8af4-780001b7fe48.pdf pdf 149.56 2024-03-14 17:12:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami.zip zip 2621.45 2024-03-14 17:12:00 Postępowanie
Załączniki do edycji doc.zip zip 172.13 2024-03-14 17:12:28 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 28.61 2024-03-22 13:47:43 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert KOREKTA.pdf pdf 27.6 2024-03-25 11:09:43 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 28.03.2024.pdf pdf 83.89 2024-03-28 15:42:29 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania 08dc4f35-6a19-7e76-904a-290001429d40.pdf pdf 61.2 2024-03-28 15:48:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-28 15:48 Joanna Szykowska W załączeniu ogłoszenie o wyniku postęowania (unieważnieniu)

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-03-28 15:42 Joanna Szykowska Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 w związku z art. 226 ust. 1 pkt 5 i art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm., zwana dalej „Pzp”) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty złożonej w postępowaniu oraz o unieważnieniu postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym, wszczętego i prowadzonego na podstawie ogłoszenia o zamówieniu nr 2024/BZP 00245774 opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.03.2024 r.

Zawiadomienie o uni [...].pdf

2024-03-25 11:09 Joanna Szykowska Zamawiający koryguje treść informacji z otwarcia ofert opublikowanej w dniu 22.03.2024 r. w ten sposób, że tabela w punkcie 3. w kolumnie drugiej i wierszu drugim otrzymuje nowe brzmienie, gdyż zawiera błąd w zapisie ceny ofertowej- w informacji zawarto kwotę netto zamiast brutto. Szczegóły w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-22 13:47 Joanna Szykowska Zamawiający, działając na mocy art. 222 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia o złożonej ofercie w postępowaniu.
Szczegóły w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-21 17:10 Joanna Szykowska
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przekazuje informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (kwota brutto):

Wartość brutto na sfinansowanie zamówienia na lata 2024 i 2025: 397 397,88 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 149