-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 904480
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW DLA LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO
Wystawiający
-
UżytkownikJolanta Wojdera
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-20 12:59:00
-
Składania2024-03-26 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania i specyfikacja
Szczegółowy zakres dostaw został określony w Formularzu szacowania wartosci zamówienia / podział na 15 części/.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostaną określone na etapie przygotowania ewentualnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą po stronie Wykonawcy.
- Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie minimum 12 miesięcy.
Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl
Osoba
do kontaktu:
Jolanta
Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32
32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-03-25
14:35:52
|
Jolanta Wojdera |
PYTANIE
NR
3 proszę o sprecyzowanie w części 4 w pozycji 8 -ilości szt. w opakowaniu (septy o wydłuzonej żywotności (czerwone) max. temp. 400 0C). Posiadamy asortyment 50 szt. w op oraz 25 szt. w op.. Odpowiedź Zamawiającego: Jeno opakowanie sept ma stanowić 25 szt |
2024-03-22
15:48:54
|
Jolanta Wojdera |
PYTANIE
NR
2 proszę o doprecyzowanie Zamawiającego w części 12 w pozycji 20 i 21 ponieważ zawierają taki sam opis jak w pozycji 18 i 19. Zamawiający informuje, że doszło do omyki i w pozycjach 20 i 21 dokonano modyfikacji opisu asortymentu. W związku z powyższym zmianie uległ Formularz szacowania. Załączniki |
2024-03-22
14:40:44
|
Jolanta Wojdera |
PYTANIE
NR
1 Czy w części 8 w pozycji 1 oraz 2 Zamawiający dopuści zaoferowanie końcówek pakowanych po 1000 szt.? Tak, podane ilości są ilościami szacunkowymi wskazanymi w celu sporządzenia szacowania wartości zamówienia. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie opakowań konfekcjonowanych po 1000 szt. W związku ze zmianą prosimy o dokonanie stosownej modyfikacji i uwzględnienie 13 opakowań w formularzu szacowania. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?