Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOI.230.123.2024.KM Dostawa środków higieny osobistej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

Katarzyna Malmon-Leśniewska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 05-04-2024 11:50:00
Składania : 10-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 10-04-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę  środków higieny osobistej ( mydła w płynie,papieru toaletowego, ręczników papierowych,kremu do rąk oraz pasty BHP) na potrzeby dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia  dnia 11 września 2019 r PZP  (Dz.U. 2023 r. poz.1605 z póź. zmian. ) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

1.     Przedmiot zamówienia i jego opis.

Zamówienie obejmuje dostawę towarów zgodnie z opisem znajdującym się w poniższym formularzu.

2.     Termin i opis realizacji zamówienia.

1) Dostawa będzie zrealizowana do 2 dni od daty złożenia zamówienia.

2) Rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu.

3.  Reklamacje.

1) Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostawy.

2) W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.

3) W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wadliwego towaru i wymiany na wolny od wad w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt.

4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej  poprzez poniższy formularz do dnia 10.04.2024 r. do godz. 10.00.

5. Warunki i termin płatności.

Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania  prawidłowo wystawionej faktury.

6.  Kryteria oceny ofert.

Oferty będą oceniania wg jednego kryterium:

Cena brutto – 100 %

7. Ocena ofert.

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie miała najniższą cenę globalną za wykonanie zamówienia i będzie zgodna z wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego.

8. Postanowienia końcowe:

1)  Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.

2)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.

9.  Załączniki

1) Klauzula informacyjna RODO:


 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 48 38 67 118,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.docx docx 15.17 2024-04-05 11:50:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-04-12 08:43 Katarzyna Malmon-Leśniewska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, że w postępowaniu nr ID 909865 za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta złożona przez BIURO PLUS Zbigniew Jakubczyk.
Wyżej wymieniony wykonawca spełnia wszystkie określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium cena.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Krem do rąk, tuba 130 ml Do codziennej pielęgnacji skóry dłoni. Posiadający właściwości nawilżające, przeciwzapalne oraz łagodzące podrażnienia. Chroni przed szkodliwym działaniem detergentów i środków niszczących naturalną barierę lipidową skóry 11 szt. - (0)
2 Mydło w płynie Luksja z pompką 500 ml, różne zapachy 13 szt. - (0)
3 Papier toaletowy, 3 warstwowy, FINESSE A"10 biały 15 opak. - (0)
4 Pasta BHP,do rąk, 500 g Skuteczna i wydajna w użyciu pasta do mycia rąk. Szybko usuwa ciężkie zabrudzenia. 3 szt. - (0)
5 Ręczniki papierowe A''2 "Foxy MEGA" Dwie duże rolki Foxy Mega odpowiadające 4 rolkom standardowego ręcznika 20 opak. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin płatności - Termin płatności 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawa będzie zrealizowana do 2 dni od daty złożenia zamówienia.Wykonawca wykona rozładunek własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Reklamacje - Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostawy. W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wadliwego towaru i wymiany na wolny od wad w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - Oświadczam, że nie zachodzą wobec mnie przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r poz. 835 ze zm). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Klauzula informacyjna RODO - Zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 200