Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu

Termin:
Zamieszczenia : 05-04-2024 11:49:00
Składania : 10-04-2024 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Informacja z wyboru oferty.pdf pdf 26.85 2024-04-10 14:39:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-10 14:39 Anna Rusinek W załączeniu informacja z wyboru oferty najkorzystniejszej. Dziękuję wszystkim wykonawcom za udział w postępowaniu.

Informacja z wyboru [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tusz czerwony Uniwersalny tusz wodny, do stempli ręcznych i samotuszuyjących 20 szt. - (0)
2 Rozszywacz Rozszywacz do zszywek biurowych 10 szt. - (0)
3 Gumka do ścierania Pentel ZEH03 20 szt. - (0)
4 Kalulator Citizen SDC-444S 2 szt. - (0)
5 Nożyczki biurowe Metalowe, 21 cm. 10 szt. - (0)
6 Organizer/przybornik na biurko metalowy, 3 komorowy, czarny 4 szt. - (0)
7 Marker czrny Marker czarny permanentny ze ściętą końcówką, Pentel 10 szt. - (0)
8 Koszulki na dokumenty A4, 100 szt w opakowaniu, krystaliczne, 20 opak. - (0)
9 Karteczki samoprzylepne karteczki 75x75 mm, 100 kartek w bloczku 30 szt. - (0)
10 Taśma klejąca szeroka Transparentna, 48mmx100m 50 szt. - (0)
11 Blok notatnikowy A4 Blok w kratkę A4, min. 50 kartek w bloku 10 szt. - (0)
12 Pinezki beczułki Pinezki do tablicy korkowej, typu beczułki, 50 szt. w opakowaniu 5 opak. - (0)
13 Pinezki srebrne 50 szt. w opakowaniu 5 opak. - (0)
14 Klipsy biurowe 32mm Klipsy do spinania dokumentów, 32mm, 12 szt. w opakowaniu. 20 opak. - (0)
15 Klipsy biurowe 51mm Klipsy do spinania dokumentów, 51mm, 12 szt. w opakowaniu. 10 szt. - (0)
16 Kostka papierowa Kostka biała papierowa, nieklejona, 85x85 mm. 30 szt. - (0)
17 Zakreślacze kolorowe Kolory: żółty, zielony, niebieski, pomarańczowy, różowy, każdego koloru po 10 szt. 50 szt. - (0)
18 Dziurkacz Eagle 837, kolor dowolny, 5 szt. - (0)
19 Zszywacz biurowy D.RECT 315, metalowy, na zszywki 24/6, 26/6, kolor dowolny 10 szt. - (0)
20 Fastykuła/Fascykuła Format A4, bezkwasowa, okładki z tektury z otworami na tasiemki, gramatura minimum 700g/m2. Tasiemki w komplecie. 40 szt. - (0)
21 Karton wizytówkowy biały A4, gładki, gramatura min. 230g/m2, 20 arkuszy w opakowaniu. 1 opak. - (0)
22 Datownik Datownik mini, kolor dowolny, wysokość czcionki 4 mm. 3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "Tak" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "Tak" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub " Tak" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 305