Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DZp.380.3.17.2024.LAp.167 Sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków p/odleżynowych, rękawic i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku

Deadlines:
Published : 04-04-2024 12:57:00
Placing offers : 17-04-2024 09:00:00
Offers opening : 17-04-2024 09:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ.pdf pdf 513.04 2024-04-04 12:57:00 Proceeding
Załacznik nr 2 do SWZ fFormularz asortymentowo cenowy Część 1 Materiały medyczne.xlsx xlsx 26.71 2024-04-04 12:57:00 Proceeding
Załacznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo cenowy Część 2 Myjki.xlsx xlsx 11.99 2024-04-04 12:57:00 Proceeding
Załacznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo cenowy Część 3 Opatrunki.xlsx xlsx 13.59 2024-04-04 12:57:00 Proceeding
Załacznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo cenowy Część 4 Opatrunki przeciwodleżynowe I.xlsx xlsx 11.82 2024-04-04 12:57:00 Proceeding
Załacznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo cenowy Część 5 Opatrunki przeciwodleżynowe II.xlsx xlsx 12.18 2024-04-04 12:57:00 Proceeding
Załacznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo cenowy Część 6 Rękawice.xlsx xlsx 12.04 2024-04-04 12:57:00 Proceeding
Załacznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo cenowy Część 7 System próżniowy.xlsx xlsx 12.28 2024-04-04 12:57:00 Proceeding
Wyjaśnienie treści SWZ nr 1 oraz zmiana treści SWZ nr 1 z dnia 10.04.2024 r.pdf pdf 312.1 2024-04-10 14:21:51 Public message
Załącznik nr 3 do SWZ po zmianie z dnia 10.04.2024.pdf pdf 218.47 2024-04-10 14:21:51 Public message
Załacznik nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo cenowy Część 3 Opatrunki po zmianie z dnia 10.04.2024.xlsx xlsx 13.7 2024-04-10 14:21:51 Public message
Informacja z otwarcia ofert w dniu 17.04.2024 r.pdf pdf 169.95 2024-04-17 13:09:07 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 209.94 2024-04-26 13:11:16 Public message

Announcements

2024-04-26 13:11 Grażyna Rusin W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-17 13:09 Grażyna Rusin W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-17 09:00 Buyer message Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 407 812,82 brutto.
Pakiet 1 – Materiały medyczne Brutto: 184 016,13 PLN
Pakiet 2 – Pozostałe materiały medyczne Brutto: 18 031,80 PLN
Pakiet 3 - Opatrunki Brutto: 71 651,09 PLN
Pakiet 4 – Opatrunki , przeciwodleżynowe I Brutto: 6 596,10 PLN
Pakiet 5 – Opatrunki przeciwodleżynowe II Brutto: 6 606,90 PLN
Pakiet 6 – Rękawice, Brutto: 79 752,60 PLN
Pakiet 7 – System próżniowy Brutto: 41 158,20 PLN

2024-04-10 14:21 Grażyna Rusin W załączeniu wyjaśnienie i zmiana treści SWZ.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Załącznik nr 3 do SW [...].pdf

Załacznik nr 2 do SW [...].xlsx

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 661