Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-04-2024 11:08:00 |
Składania : | 29-04-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 29-04-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na świadczeniu kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Centrum Profilaktyki Świt
II. Istotne warunki realizacji zamówienia:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Parametry przedmiotu zamówienia |
1. |
Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Centrum Profilaktyki Świt |
Dostęp do Internetu łącze stałe (wykluczone np. radiowe) – wymagania: Ø przepustowość min. 300Mbps download, 300Mbps upload, Ø stały adres IP, Ø SLA - usuwanie ewentualnych awarii – do 8h od zgłoszenia w trybie 365/7/24. |
Wymagane funkcje telefonii w ramach centrali telefonicznej wirtualnej lub fizycznej Taryfa – umożliwiająca połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce – bez limitu. Funkcjonalności w ramach centrali telefonicznej (wirtualnej lub fizycznej): Ø przynajmniej jednopoziomowy IVR tj. tzw. automatyczna recepcjonistka do obsługi połączeń przychodzących, Ø możliwość przekierowania połączenia do wielu użytkowników danej grupy (odbierze ten, który w tym czasie będzie wolny); min. 5 numerów (hunt group), Ø przekierowywanie rozmów (call transfer), Ø połączenia oczekujące (call waiting), Ø przejęcie połączenia przychodzącego (call pick up), Ø telekonferencja – możliwość prowadzenia rozmów wewnętrznych ze wszystkimi użytkownikami jednocześnie, Ø wybieranie po numerze skróconym, Ø poczta głosowa, Ø Fax2Mail czyli możliwość wysyłania i odbierania faxów w formie elektronicznej Ø automatyczne oddzwanianie - powiadamianie użytkownika, że osoba, do której wcześniej dzwonił i była zajęta, jest już wolna oraz łączy się z nią bez konieczności ponownego wybierania numeru telefonicznego, Ø szybkie wybieranie - umożliwienie użytkownikowi inicjowanie połączeń, przy użyciu katalogu, (min. 100 często wybieranych numerów). Przy użyciu 2 lub 3-cyfrowego kodu szybkiego wybierania abonenta, Ø zmiany w usłudze realizowane przy pomocy dedykowanego Portalu Internetowego (www) – dot. zmian jak ustawienie przekierowania, konfigurację IVR itp., Ø dedykowany Portal Internetowy (www) umożliwiający : · wgląd w ewidencję wszystkich usług, · samodzielne zgłaszanie awarii, · śledzenie on-line statusów zgłoszeń oraz przegląd historii zgłoszeń awarii, zmian usługi itp. · bezpieczny dostęp do danych finansowych jak: * pobieranie obrazów (PDF) z danych finansowych (faktury itp.), * przeglądanie zgłoszeń i reklamacji faktur, * przeglądanie danych finansowych w wersji mobilnej (np. na komórce, tablecie itp.) |
|
|
6 szt. telefonów biurkowych ze stacją bazową IP i słuchawką przenośną (typu DECT) – wymagana specyfikacja: Ø kolorowy wyświetlacz min. 2.3" z podświetleniem, Ø dźwięk HD, Ø czas czuwania min. 400h, czas rozmowy min. 25h, Ø identyfikacja numeru dzwoniącego, Ø przekierowywanie połączeń, połączenia oczekujące, ponowne wybieranie, Ø połączenia konferencyjne, Ø lokalna książka telefoniczna (min. 500 wpisów), Ø dzwonek wibracyjny, Ø możliwość podłączenia dodatkowych słuchawek przenośnych typu DECT, Ø zasięg min. 40 m w pomieszczeniach oraz min. 250 m w terenie otwartym, Ø port 3.5 mm typu jack do podłączenia dodatkowych słuchawek, Ø klawiatura podświetlana, Ø zasilacz w komplecie, Ø obsługa w języku polskim. 1 szt. telefonu biurkowego IP, sekretarskiego - wymagana specyfikacja: Ø kolorowy wyświetlacz min. 4,1" z podświetleniem, Ø dźwięk HD, Ø min.1 port Gigabit Ethernet, PoE, Ø min. 8 klawiszy szybkiego dostępu do zaprogramowania często wybieranych numerów, Ø lokalna książka telefoniczna (min. 500 wpisów), Ø przekierowywanie połączeń, połączenia oczekujące, szybkie wybieranie, ponowne wybieranie, Ø funkcja głośnomówiąca, Ø wgląd w historię połączeń: wykonane/odebrane/nieodebrane/przekazane, Ø funkcje wstrzymania/wyciszania połączeń oraz ”nie przeszkadzać”, Ø identyfikacja numeru dzwoniącego, Ø funkcja mute (wyciszenie), Ø możliwość telekonferencji z min. 8 numerami jednocześnie, Ø min. 1 port USB 2.0 ( z opcją podłączenia WiFi lub nagrywania rozmów na pamięć USB), Ø port RJ-9 do słuchawek, Ø klawisze regulacji głośności, Ø zasilacz w komplecie, Ø obsługa w języku polskim. |
2. |
Gwarancja |
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji na zamawiane świadczenie, licząc od momentu podpisania umowy przez Zamawiającego. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia uszkodzeń w terminie określonym w umowie od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi w formie pisemnej. |
3. |
Miejsce usługi |
Adres: Centrum Profilaktyki Świt Ul. Świt 34/36; 60-375 Poznań |
2. Wykonanie usługi pod adresem Centrum Profilaktyki Świt ul. Świt 34/36 w Poznaniu
3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U z 2023. poz. 1497)
III. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2026 roku
IV. Opis kryteriów oceny ofert:
1) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
· Cena brutto oferty (90%)
· Termin wykonania usługi (10%)
Sposób oceny ofert:
- Cena (C) – waga 90%
Liczba punktów = ( Cmin/Gof ) * 90
gdzie:
- Cof – cena w ofercie badanej
- Cmin - najniższa cena z wszystkich ofert podlegających badaniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Oferenta w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Oferent poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Termin wykonania usługi (T) – waga 10%
W ramach tego kryterium maksymalną wysokość punktów 10% otrzyma Oferent,
który wykona usługę do 31 maja 2024 r. W przypadku uruchomienia usług w terminie do 15 czerwca 2024 wysokość uzyskanych punktów wynosić będzie 5%. Oferent, który uruchomi usługę po 15 czerwca 2024r. uzyska 0% punktacji w tym kryterium oceny.
Informacja o terminie uruchomienia usługi winna zostać umieszczona w ofercie.
2) spełnienie warunków określonych w pkt. II niniejszego zapytania.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
4. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
5. Oferenci składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym.
6. Za kompletność oferty odpowiada Oferent.
7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w PLN z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
VI. Opis procedury:
1. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt IV niniejszego zapytania.
2. Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Publikacja niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Prezydenta Miasta Poznania i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie praw ze strony Oferenta do zawarcia umowy.
Zamawiający informuje, iż do wyboru najkorzystniejszej oferty nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 16 89.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty