Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW-SAZ.4440.25.2024.AT CUW-SAZ.4440.25.2024.AT Remont pomieszczeń w żłobku Stokrotka placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków

CUW ZAMÓWIENIA
Miasto Poznań Oddział: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 17-04-2024 15:09:00
Składania : 08-05-2024 09:00:00
Otwarcia : 08-05-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu

al. Niepodległości 27, 

61-714 Poznań

Nr telefonu. +48 61 10 21 700,

Adres poczty elektronicznej  cuw@m.poznan.pl

Adres strony internetowej Centrum Usług Wspólnych: https://www.poznan.pl/cuw

 

działające w imieniu i na rzecz

Miasto Poznań Poznański Zespół Żłobków

os. Bolesława Chrobrego 108,

60-681 Poznań


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.DOCX DOCX 67.02 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
ZAŁ 4_SWZ_ZOBOWIAZANIE INNEGO PODMIOTU.DOCX DOCX 22.62 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
ZAŁ 2_SWZ_FORMULARZ OFERTOWY.DOC DOC 63.5 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
ZAŁ 3_SWZ_OŚWIADCZENIE DO OFERTY.DOC DOC 61.5 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
ZAŁ 5_SWZ_OSWIADCZENIE KONSORCJUM.DOC DOC 43 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
ZAŁ 6_SWZ_WYKAZ ROBÓT.DOC DOC 46.5 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
ZAŁ 7_SWZ_WYKAZ OSÓB.DOC DOC 45 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
ZAŁ 8_SWZ_OŚWIADCZENIE GRUPA KAPITALOWA.DOC DOC 43 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
ZAŁ 9_SWZ_OSWIADCZENIE.DOC DOC 45 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
ZAŁ 10_SWZ_WYKAZ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.DOC DOC 48 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
DOKUMENTACJA STOKROTKA.ZIP ZIP 796.18 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 142.53 2024-04-17 15:09:00 Postępowanie
Modyfikacja SWZ.docx docx 27.91 2024-04-26 15:11:11 Publiczna wiadomość
Modyfikacja SWZ.docx.XAdES XAdES 5.25 2024-04-26 15:11:11 Publiczna wiadomość
ZAŁ 1_SWZ WZÓR UMOWY_zmodyfikowany.DOC DOC 179.5 2024-04-26 15:11:11 Publiczna wiadomość
ZAŁ 1_SWZ WZÓR UMOWY_zmodyfikowany.DOC.XAdES XAdES 5.28 2024-04-26 15:11:11 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie.pdf pdf 39.56 2024-04-26 15:11:11 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.DOC DOC 42.5 2024-05-08 15:27:52 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.DOC.XAdES XAdES 5.29 2024-05-08 15:27:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-08 15:27 CUW ZAMÓWIENIA INFORMACJA Z OTWARCIA

Informacja z otwarci [...].DOC

Informacja z otwarci [...].XAdES

2024-05-08 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 160 044,55 zł
2024-04-26 15:11 CUW ZAMÓWIENIA MODYFIKACJA SWZ I TERMINU SKŁADANIA OFERT

Modyfikacja SWZ.docx

Modyfikacja SWZ.docx [...].XAdES

ZAŁ 1_SWZ WZÓR UMOWY [...].DOC

ZAŁ 1_SWZ WZÓR UMOWY [...].XAdES

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 706