-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 916330
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zakup wycieraczek wejściowych
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Zmysłowski
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-17 10:43:00
-
Składania2024-04-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
1. Termin
realizacji zamówienia 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
2. Termin ważności oferty minimum 30 dni
3. Wszelkie koszty związane z realizacja
zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
4. Koszty związane z wniesieniem asortymentu
o dużych gabarytach oraz ich montażem leżą po stronie wykonawcy.
5. Płatność – przelew z odroczonym terminem
płatności 30 dni od dostarczenia towaru. Faktury wysyłane drogą elektroniczną
na podany w zamówieniu adres.
6. Zamówienia odbywają się wyłącznie za
pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
7. W przypadku dostarczenia towaru
niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
8. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest
nowy, I gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
9. Przeprowadzone postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem dostawcy.
10. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
jak i do zwiększenia ilości zamawianego asortymentu.
11. Towar kupowany jest dla instytucji – wymagana
gwarancja min. 24 miesiące licząc od dnia zakupu z zastrzeżeniem, że jeżeli
okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to
obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
12. Towar musi posiadać termin ważności min. 24 miesiące od dnia
zakupu przez Zamawiającego (dot. artykułów, które występują z okresem ważności)
13. Kryterium oceny: najniższa cena oraz termin dostawy.
14. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (
terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod
uwagę w postępowaniu.
15. Dostawy odbywają się w godzinach od 8:30 – 15:30
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania klauzuli RODO i oświadczenia wykonawcy dot. wykluczenia.
W razie pytań proszę o kontakt:
Marcin Zmysłowski
Tel. tel.: +48 47 841 32 55 w godz. 8:30
do 15:30
marcin.zmyslowski@ld.policja.gov.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-04-26
14:37:47
|
Marcin Zmysłowski | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważnienie ze względu na błędne wystawienie oferty. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?