Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KI/175/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do dostosowania budynku administracyjno-biurowego na Zajezdni Autobusowej we Wrocławiu do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.

Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2024 14:52:00
Składania : 13-06-2024 23:59:00
Otwarcia : 14-06-2024 00:04:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie  Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia:


 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do dostosowania budynku administracyjno-biurowego na Zajezdni Autobusowej we Wrocławiu do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.

 

Zamówienie obejmuje sporządzenie kompleksowego projektu dostosowania istniejącego budynku do aktualnych przepisów przeciwpożarowych. W projekcie należy uwzględnić projekt modernizacji instalacji hydrantowej, instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, projekt przeciwpożarowego wyłącznika prądu (PWP) dla całego budynku, wydzielenia przeciw pożarowego pomieszczeń (węzeł cieplny, rozdzielnia elektryczna) oraz klatek schodowych. Oraz wszystkie inne elementy, które nie zostały wymienione, a są niezbędne aby budynek spełniał aktualne przepisy ppoż.

Projekt dotyczy budynku administracyjno-biurowego na terenie Zajezdni Autobusowej przy ul. Obornickiej 131 we Wrocławiu. Opracowanie obejmuje także pozyskanie wszelkich niezbędnych ekspertyz oraz uzyskanie innych wymaganych prawem uzgodnień i zezwoleń. Projekt będzie objęty nadzorem autorskim. Zamawiający wymaga aby dokumentacja była zatwierdzona przez Rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych

Szczegóły zapytania znajdują się w załącznikach.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.

 

ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.

Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.

Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.

1.       W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.

2.       Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub bezpośrednio z osoba prowadzącą temat mail: d.moleda-golonka@mpk.wroc.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
KI_175_2024 OPZ.pdf pdf 372.49 2024-05-20 14:52:00 Postępowanie
KI_175_2024 Zapytanie Ofertowe.pdf pdf 1611.81 2024-05-20 14:52:00 Postępowanie
KI_175_2024 załączniki do ZO.docx docx 2735.55 2024-05-20 14:52:00 Kryterium
KI_175_2024 Wzór umowy.pdf pdf 3825.9 2024-05-20 14:52:00 Kryterium

Komunikaty

2024-06-21 08:15 Dorota Molęda-Golonka Dziękuję za poświęcony czas i udział w postępowaniu. Poniżej informacja na temat założonych ofert (kwoty netto):

92 000,00 zł *LAB DRG SP. Z O.O.
96 000,00 zł LA PROJEKT SP. Z O.O.
105 000,00 zł PAVO PROJEKT SP. Z O.O.
105 288,00 zł ACTIVE LINE MARCIN TACZALSKI
161 000,00 zł DETAL PROJEKTOWANIE I REALIZACJE MARTA PYRCZ
235 000,00 zł JNS SP. Z O.O.
2024-06-06 07:42 Dorota Molęda-Golonka Informuję, iż termin składania ofert został wydłużony do dnia 13.06.2024 godz. 23:59
2024-06-06 07:37 Dorota Molęda-Golonka Poniżej pytania zadane przez oferenta i odpowiedzi:
1. Czy Zamawiający posiada i czy udostępni archiwalną dokumentację inwentaryzacyjną obiektu ( rzuty, przekroje, elewacje) ?
odp: Tak. Ale w większości będą to rysunki nie aktualne, lub projekty niezrealizowane w całości.
2. Czy Zamawiający posiada i czy udostępni Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego obiektu?
odp: tak
3. Czy w przypadku konieczności uzyskania odstępstw od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych Zamawiający przewiduje wykonanie ekspertyzy rzeczoznawców i wystąpienie do komendy wojewódzkiej PSP wniosku o odstępstwa?
odp: tak
4. Czy Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu rozliczenia wynagrodzenia za dokumentację projektową z podziałem częściowym w etapach: wykonanie projektu budowlanego - 30%, uzyskanie pozwolenia na budowę 30%, wykonanie projektów technicznych 40% z uwagi na czas niezbędny na uzgodnienia ppoż oraz skrócenie terminu płatności do 14 dni?
odp: Dopuszczamy zmianę podziału rozliczenia (procentową), jednak 30-dniowy termin płatności musi pozostać.
5. Czy w przypadku konieczności wykonania ekspertyzy rzeczoznawców ppoż i budowlanego oraz uzyskania niezbędnych odstępstw Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny - ok. 30 dni na ekspertyzę i ok. 60 dni na uzyskanie postanowienia DWK PSP o odstępstwach?
odp: tak
6. Jak dużą ingerencję w istniejący obiekt w ramach przebudowy związanej z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów dopuszcza Zamawiający?
odp: minimalna ingerencja, tylko taka, która jest rzeczywiście konieczna
7. Czy w przypadku konieczności wystąpienia o pozwolenie na budowę ( przebudowę), Zamawiający przewiduje dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów w zakresie termiki ścian, okien, stropodachów etc.?
odp: nie
8. Czy Zamawiający posiada i udostępni aktualne badania hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych na terenie obiektu?
odp: tak
9. Czy Zamawiający posiada zapewnienie wody z MPWiK do celów pożarowych dla obiektu?
odp: tak
10. Czy Zamawiający posiada wiedzę o sposobie doprowadzenia wody dc pożarowych dla obiektu?
odp: tak
11. Czy obiekt będący przedmiotem zamówienia wymaga zasilania rezerwowego?
odp: w budynku znajduje się serwerownia i dyspozytornia, które potrzebują ciągłego zasilania
12. Czy obiekt będący przedmiotem zamówienia posiada przeciwpożarowy wyłącznik prądu?
odp: nie - trzeba go zaprojektować (jest to wymienione w OPZ). Budynek jest obecnie wyłączany głównym przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu dla całej zajezdni
2024-06-06 07:20 Dorota Molęda-Golonka Podaję podstawowe informację o budynku:
Wymiary budynku:
Wyższa część budynku: wysokość - 9,60 m, długość - 61,66 m, szerokość - 12,32 m
Niższa część budynku: wysokość - 6,00 m, długość - 9,94 m, szerokość - 18,08 m

Powierzchnia użytkowa: 2171,00 m2
Powierzchnia zabudowy: 1024,19 m2
Kubatura: 8870,00 m2
Powierzchnia kondygnacji podziemnych (piwnica) – 777 m2
Powierzchnia kondygnacji naziemnych (parter, I piętro) – 1394 m2

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dokumentacja projektowo-kosztorysowa niezbędna do dostosowania budynku do przepisów ppoż cena zawiera wykonanie projektu, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz wszystkie dodatkowe koszty 1 usługa MPK SP. Z O.O., Zajezdnia Autobusowa
Obornicka 131
51-114, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, rozliczane zgodnie z podziałem: 95% wartości po podpisaniu „Protokołu zdawczo-odbiorczego” oraz 5% wartości (za pełnienie nadzoru autorskiego) po zakończeniu prac budowlanych i przedłożeniu raportu z realizacji usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 miesiące od podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty uzgodnień, decyzji i ewentualnych badań, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie formularza ofertowego wraz z załącznikiem i załączenie podpisanego skanu dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

KI_175_2024 załączni [...].docx

(0)
6 Wzór umowy - Proszę o zaparafowanie dokumentu i załączenie skanu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

KI_175_2024 Wzór umo [...].pdf

(0)
7 Termin ważności oferty - Oferta ważna min. 3 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych - Zamawiający wymaga aby dokumentacja była zatwierdzona przez Rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 731