Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 1/PROJ/2024/PM Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy pomieszczeń kuchni i magazynu żywnościowego w Oddziale Zewnętrznym w Olsztynie Aresztu Śledczego w Olsztynie.

Piotr Mazuro
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie Department: Areszt Śledczy w Olsztynie
Deadlines:
Published : 25-04-2024 11:56:00
Placing offers : 10-05-2024 12:00:00
Offers opening : 10-05-2024 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 89 524-86-20. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Zamawiający informuje, że może odstąpić od udzielenia zamówienia bez podania przyczyny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Projekt technologiczny -OSTATECZNIE.pdf pdf 1084.64 2024-04-25 11:56:00 Proceeding
Rys. 1.pdf pdf 222.47 2024-04-25 11:56:00 Proceeding
klauzula RODO.pdf pdf 497.36 2024-04-25 11:56:00 Proceeding
inwentaryzacja 1.pdf pdf 990.98 2024-04-25 11:56:00 Proceeding
inwentaryzacja 2.pdf pdf 666.89 2024-04-25 11:56:00 Proceeding
inwentaryzacja 3.pdf pdf 408.61 2024-04-25 11:56:00 Proceeding
Szkic sytuacyjny lokalizacji inwestycji.pdf pdf 374.34 2024-04-25 11:56:00 Proceeding
Wzór umowy-kuchnia.pdf pdf 870.75 2024-04-25 11:56:00 Proceeding

Announcements

2024-05-13 13:56 Piotr Mazuro Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Cena oferty przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczał na realizację zamówienia

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej ETAP I Do dnia 15 lipca 2024r. opracowanie wg wytycznych zamawiającego kompletnego projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz ze wszystkimi wymaganymi decyzjami, uzgodnieniami, itp. i złożenie go do właściwego urzędu w celu uzyskania prawomocnej decyzji pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (pozwolenie na budowę). Budynek objęty zakresem robót zlokalizowany jest na dz. nr 80 obręb 98 w Olsztynie (ul. Opolska 42). 1 pc. Areszt Śledczy w Olsztynie
Al. J. Piłsudskiego 3
10-575, Olsztyn
(0)
2 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej ETAP II Do dnia 10 września 2024r. opracowanie projektów technicznych i technicznych wykonawczych wielobranżowych wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami/decyzjami (minimum: branża architektoniczna, konstrukcyjna, elektryczna, sanitarna, teletechniczna), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla każdej z branż. Budynek objęty zakresem robót zlokalizowany jest na dz. nr 80 obręb 98 w Olsztynie (ul. Opolska 42). 1 pc. Areszt Śledczy w Olsztynie
Al. J. Piłsudskiego 3
10-575, Olsztyn
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" zgodnie z informacjami zawartymi we wzorze umowy załączonym do niniejszego postępowania. (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z informacjami podanymi w ETAPIE I i ETAPIE II oraz wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, dojazdu, mapy do celów projektowych, pozyskanie opinii, decyzji, zgód, itp. po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Rękojmia - Wykonawca udziela zamawiającemu rękojmi na wady fizyczne i prawne dokumentacji na okres 36 miesięcy liczonej od dnia protokolarnego odbioru dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z decyzją prawomocnego pozwolenia na budowę. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Nadzór autorski - Przedmiot umowy obejmuje również sprawowanie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji inwestycji w zakresie obejmującym w szczególności: a) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji tych robót z dokumentacją projektową, b) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót dot. projektu architektoniczno-budowlanego i wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uszczegóławianie dokumentacji projektowej oraz poprawianie błędnych rozwiązań projektowych, c) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego lub wyznaczonego przedstawiciela zamawiającego, d) żądanie wstrzymania robót budowlanych w razie stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania robót niezgodnie z dokumentacją projektową. Kwota oferty winna uwzględniać nadzór autorski w całym okresie realizacji inwestycji. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Dodatkowe wymagania - Zamawiający wymaga, aby opracowana wielobranżowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa była pełna i kompletna, z punktu widzenia przeprowadzenia inwestycji polegającej przebudowie pomieszczeń kuchni i magazynu żywnościowego w Oddziale Zewnętrznym w Olsztynie Aresztu Śledczego w Olsztynie. W terminach wskazanych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla Zamawiającego wyczerpujących i szczegółowych odpowiedzi na pytania oraz zarzuty dotyczące opracowanej dokumentacji projektowo – kosztorysowej np. w składanych środkach ochrony prawnej, złożone przez Wykonawców w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizacje robót budowlanych w oparciu o przedmiot umowy, aż do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, oraz przygotowywania ewentualnych modyfikacji dokumentacji projektowej wynikających z tych pytań i udzielanych odpowiedzi – w terminach wyznaczonych przez zamawiającego; zamawiający każdorazowo wyznaczy termin, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie krótszy niż 2 dni robocze od dnia przekazania przez zamawiającego stosownej informacji za pomocą poczty elektronicznej. Wszelkie dodatkowe koszty w tym koszty opinii, ekspertyz, uzgodnień, transportu, decyzji administracyjnych, udziału w naradach koordynacyjnych podczas realizacji inwestycji co 2 tygodnie, map do celów projektowych, opinii geotechnicznych jeśli będą wymagane, dojazdu, itp. winna uwzględniać kwota złożonej oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Wymagania stawiane Wykonawcy - Posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach objętych zakresem opracowania dokumentacji wielobranżowej projektowo-kosztorysowej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Sposób przygotowania dokumentacji - Dokumentacja projektowa w tym projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu, projekty techniczne i techniczno-wykonawcze dla każdej z branż należy wykonać w 5 egz. Kosztorysy i przedmiary robót dla każdej z branż należy wykonać w 5 egz. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej z branż wykonać w 5 egz. Wszystkie wyszczególnione wyżej opracowania nagrać na płytę CD/DVD w 1 egz. celem przekazania Zamawiającemu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 428