Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-04-2024 16:42:00 |
Składania : | 09-05-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-05-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia na świadczenie usług w zakresie obsługi serwisowej w systemie koszt za wydruk/kopię, urządzeń marki Nashuatec, będących własnością Zamawiającego
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zapytania jest obsługa serwisowa w systemie koszt za wydruk/kopię, urządzeń marki Nashuatec, będących własnością Zamawiającego. Przez pojęcie koszt za wydruk/kopię rozumie się opłatę za usługę utrzymania urządzeń i aplikacji w stanie sprawności technicznej.
2)
Spółka posiada 20 urządzeń
wielofunkcyjnych oraz system
zarządzania i rozliczania kosztów wydruku Documaster.
3) Przy realizacji umowy wykorzystywane będą aplikacje, których
prawidłowe działanie zapewni Wykonawca:
a)
aplikacja Documaster Multiaudit
monitorującą ilości kopii i wydruków wykonywanych przez użytkowników,
b)
aplikacja Documaster Easyoffice
służącą do obsługi panelu operatorskiego każdego z urządzeń wielofunkcyjnych
objętych niniejszą umową,
c)
aplikacja Documaster Service
monitorującą stan techniczny urządzeń wielofunkcyjnych objętych niniejszą umową.
4)
MPK oczekuje zapewnienia
możliwości drukowania, kserowania i skanowania dla swoich pracowników oraz
możliwości zarządzania i rozliczania użytkowników i wydruków.
5)
W ramach umowy, do obowiązków
wykonawcy należy:
a)
zapewnienie obsługi serwisowej urządzeń i oprogramowania w trakcie
trwania umowy,
b)
przystąpienie do usunięcia awarii następnego dnia roboczego po
dniu uzyskania informacji o nieprawidłowościach pracy urządzeń zgłaszanych
przez UŻYTKOWNIKA bądź uzyskanych z aplikacji serwisowej,
c)
usuwanie awarii w ciągu 8 godzin roboczych liczonych od chwili
przystąpienia do naprawy,
d)
w przypadku braku możliwości usunięcia awarii o określonym czasie,
zapewnienie na czas naprawy, urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych
niż urządzenie zastępowane. Urządzenie zastępcze musi zapewnić pełną
funkcjonalność w zakresie opisanym w pkt 7.
e)
w przypadku stwierdzenia braku możliwości naprawy urządzenia i
objęcia go dalszym serwisem, pozostawienie urządzenia zastępczego i
utrzymywanie w sprawności do końca realizacji umowy.
f)
zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych, potrzebnych do
korzystania z urządzeń, w tym tonerów z wyłączeniem papieru.
6)
W przypadku braku możliwości objęcia serwisem urządzeń
wielofunkcyjnych należących do MPK oraz oprogramowania Documaster, Spółka
dopuszcza zastosowanie innych urządzeń, niezbędnych do świadczenia usługi
drukowania, kserowania i skanowania, które zostaną na czas realizacji umowy podłączone
przez Wykonawcę do systemu Documaster. Alternatywne urządzenia muszą być
nie gorsze niż posiadane przez Zamawiającego zarówno pod względem
wydajnościowym jak i funkcjonalnym oraz zapewnić możliwość logowania do systemu
za pomocą kart Mifare.
7)
System do zarządzania i rozliczania użytkowników zapewnia:
a) integrację
z domeną MS w celu wymiany informacji na temat struktury organizacyjnej firmy,
danych użytkowników, nazw folderów domowych, adresów e-mail
b) rozliczanie
wydruków z drukarek, zgodnie z licznikami urządzeń.
c) rozliczanie
ilości wydruków i wartości per osoba/dział/stanowisko kosztów.
d) możliwość
ustawienia dla użytkowników 2 rodzajów autoryzacji (karta zbliżeniowa, pin) –
informacje wprowadzane przez administratora tylko w systemie (nie do drukarki).
e)
możliwość wydruku podążającego i bezpiecznego.
8) Szczegółowe warunki świadczenia usług zostały zawarte we Wzorze Umowy
stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Termin realizacji zamówienia:
Usługi
objęte przedmiotem zamówienia będą świadczone przez 36 miesięcy liczone od daty podpisania umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (jeżeli występują lub są wymagane):
Wykonawca musi przedstawić
przynajmniej jedną referencję potwierdzającą należyte świadczenie usług w
zakresie obsługi serwisowej wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących w
systemie koszt za wydruk/kopię na podstawie umowy o wartości nie niższej niż
300 tys. zł brutto.
4. Kryteria oceny ofert (z podaniem rodzaju i wagi): podano poniżej
1)
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował
się następującym kryterium oceny ofert:
Cena – 100%
2)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną,
obejmująca realizację całości zamówienia oraz spełniająca wszystkie wymogi
formalne i merytoryczne określone w niniejszym zapytaniu.
3)
Wartość oferty zostanie oszacowana na podstawie średnich ilości
wydruków wykonywanych na urządzeniach Zamawiającego i wyliczona ze wzoru:
Wartość
oferty = ((0,66%*x1 + 8,73*x2 + 1,89*x3
+ 15,55%*x4 + 4,06%*x5+ 7,94%*x6+ 2,93%*x7+ 6,20%*x8+ 46,20%*x9+ 5,84%*x10)*90000
+
+
(1,23%*y1 + 7,06*y2 + 4,01*y3 + 20,38%*y4 + 7,87%*y5+ 9,63%*y6+ 4,10%*y7+ 1,52%*y8+
44,19%*y9)*35000)*36
gdzie:
x1 – cena za wydruk 1 strony A4 mono
na urządzeniu IMC 300
x2 – cena za wydruk 1 strony A4 mono
na urządzeniu MP C2004
x3 – cena za wydruk 1 strony A4 mono
na urządzeniu MP C3001
x4 – cena za wydruk 1 strony A4 mono
na urządzeniu MP C3003
x5 – cena za wydruk 1 strony A4 mono
na urządzeniu MP C3004
x6 – cena za wydruk 1 strony A4 mono
na urządzeniu MP C3503
x7 – cena za wydruk 1 strony A4 mono
na urządzeniu MP C3504
x8 – cena za wydruk 1 strony A4 mono
na urządzeniu MP C4503
x9 – cena za wydruk 1 strony A4 mono
na urządzeniu MP C5503
x10 – cena za wydruk 1 strony A4 mono
na urządzeniu MP 301
y1 – cena za wydruk 1 strony A4 kolor
na urządzeniu IMC 300
y2 – cena za wydruk 1 strony A4 kolor
na urządzeniu MP C2004
y3 – cena za wydruk 1 strony A4 kolor
na urządzeniu MP C3001
y4 – cena za wydruk 1 strony A4 kolor
na urządzeniu MP C3003
y5 – cena za wydruk 1 strony A4 kolor
na urządzeniu MP C3004
y6 – cena za wydruk 1 strony A4 kolor
na urządzeniu MP C3503
y7 – cena za wydruk 1 strony A4 kolor
na urządzeniu MP C3504
y8 – cena za wydruk 1 strony A4 kolor
na urządzeniu MP C4503
y9 – cena za wydruk 1 strony A4 kolor
na urządzeniu MP C5503
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.
W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 713085566
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty