1
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część I
Opis przedmiotu zamówienia :
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego.
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem.
5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo.
6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych.
7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym.
8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku.
9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Każda część będzie oceniania oddzielnie.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
11. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona.
12. Informacje ogólne:
a. Kryterium oceny ofert cena brutto 100%
b. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą:
- Część I – do 29 maja 2024
- Cześć II – do 29 maja 2024
- Część III – do 7 czerwca 2024
- Część IV – do 31 lipca 2024
- Część V – do 31 lipca 2024
c. Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad.
d. Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 8 maja 2024r.
e. Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
b. Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
c. Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł,
d. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
f. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
1 szt.
0%
23%
5%
7%
8%
Różna stawka VAT
nie podlega
zw.
PLN
EUR
-
(0 )
2
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część II
Opis przedmiotu zamówienia :
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego.
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem.
5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo.
6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych.
7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym.
8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku.
9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Każda część będzie oceniania oddzielnie.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
11. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona.
12. Informacje ogólne:
a. Kryterium oceny ofert cena brutto 100%
b. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą:
- Część I – do 29 maja 2024
- Cześć II – do 29 maja 2024
- Część III – do 7 czerwca 2024
- Część IV – do 31 lipca 2024
- Część V – do 31 lipca 2024
c. Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad.
d. Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 8 maja 2024r.
e. Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
b. Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
c. Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł,
d. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
f. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
1 szt.
0%
23%
5%
7%
8%
Różna stawka VAT
nie podlega
zw.
PLN
EUR
-
(0 )
3
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część III
Opis przedmiotu zamówienia :
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego.
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem.
5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo.
6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych.
7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym.
8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku.
9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Każda część będzie oceniania oddzielnie.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
11. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona.
12. Informacje ogólne:
a. Kryterium oceny ofert cena brutto 100%
b. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą:
- Część I – do 29 maja 2024
- Cześć II – do 29 maja 2024
- Część III – do 7 czerwca 2024
- Część IV – do 31 lipca 2024
- Część V – do 31 lipca 2024
c. Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad.
d. Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 8 maja 2024r.
e. Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
b. Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
c. Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł,
d. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
f. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
1 szt.
0%
23%
5%
7%
8%
Różna stawka VAT
nie podlega
zw.
PLN
EUR
-
(0 )
4
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część IV
Opis przedmiotu zamówienia :
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego.
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem.
5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo.
6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych.
7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym.
8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku.
9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Każda część będzie oceniania oddzielnie.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
11. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona.
12. Informacje ogólne:
a. Kryterium oceny ofert cena brutto 100%
b. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą:
- Część I – do 29 maja 2024
- Cześć II – do 29 maja 2024
- Część III – do 7 czerwca 2024
- Część IV – do 31 lipca 2024
- Część V – do 31 lipca 2024
c. Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad.
d. Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 8 maja 2024r.
e. Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
b. Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
c. Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł,
d. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
f. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
1 szt.
0%
23%
5%
7%
8%
Różna stawka VAT
nie podlega
zw.
PLN
EUR
-
(0 )
5
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – edukacyjnych - część V
Opis przedmiotu zamówienia :
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. 1 do zapytania ofertowego.
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
3. Logotypy użyte do znakowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia muszą być każdorazowo umieszczane zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty wydruków wszystkich proponowanych materiałów informacyjno – edukacyjnych wraz z ich opisem.
5. Wydruki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków i logo.
6. Załączone wydruki nie muszą przedstawiać projektów elementów przedmiotu zamówienia. Mogą zawierać inne oznakowania, kolory i zdjęcia. Muszą jednak spełniać wymagania co do jakości i parametrów technicznych.
7. Wykonawca uzgodni projekt każdego elementu zamówienia z Zamawiającym.
8. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy wzory proponowanych materiałów w formie wydruku.
9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Każda część będzie oceniania oddzielnie.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, wniesienie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
11. Oferta które nie będzie spełniać wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona.
12. Informacje ogólne:
a. Kryterium oceny ofert cena brutto 100%
b. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą:
- Część I – do 29 maja 2024
- Cześć II – do 29 maja 2024
- Część III – do 7 czerwca 2024
- Część IV – do 31 lipca 2024
- Część V – do 31 lipca 2024
c. Termin i forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury wraz z protokołem odbioru bez wad.
d. Miejsce i termin złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury w terminie do dnia 8 maja 2024r.
e. Sposób przygotowania oferty: forma pisemna w języku polskim.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
b. Zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
c. Odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 0 zł,
d. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
f. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
1 szt.
0%
23%
5%
7%
8%
Różna stawka VAT
nie podlega
zw.
PLN
EUR
-
(0 )
Komunikaty