-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 921439
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DA.2611.2.5.2024.OS Remont pomieszczeń w budynku szatniowo-socjalnym przy ul. Krakusa 25 w Elblągu
Wystawiający
-
UżytkownikOlga Sampławska
-
Organizacja
-
OddziałKompleks obiektów sportów zimowych i letnich - LT
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-26 14:08:00
-
Składania2024-05-15 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-05-15 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomieszczeń w budynku szatniowo-socjalnym przy ul. Krakusa 25 w Elblągu
Szczegółowy zakres zamówienia:
- wykucie 7 szt. ościeżnic,
- dostawa i montaż drzwi z ościeżnicami stalowymi (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne),
- zabezpieczenie okien przed pracami budowlanymi,
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach,
- malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznymi z gruntowaniem,
- wykonanie ścianek działowych z GR gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, obustronnie dwuwarstwowo,
- wykonanie okładzin pojedynczych z płyty gipsowo-kartonowej na ścianach,
- montaż glazury i terakoty, wykonanie cokolików o wys. min. 15 cm,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej,
- dostawa i montaż kratek wentylacyjnych,
- przebicie otworów w ścianach,
- dostawa zbrojenia,
- wykonanie podmurówki,
- wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej,
- wykonanie podciągów.
Termin wykonania:
Od 03.06.2024 r. do 20.07.2024 r.
WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia we własnym zakresie sprzętu budowlanego,
2) wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm. (art.10)), tj. będą zgodnie z kryteriami technicznymi określonymi w obowiązujących normach i będą spełniać standardy Unii Europejskiej.
3) wykonywania prac zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami i normami,
4) zapewnienia w czasie trwania robót na terenie realizacji robót w granicach przekazanych przez Zamawiającego należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, utrzymania czystości w części komunikacyjnej po zakończeniu dnia pracy, a po zakończeniu remontu uporządkowania terenu, i pozostawienia go w stanie odtworzonym do stanu zastanego w dniu protokolarnego przekazania terenu realizacji robót,
5) całodobowego zabezpieczenia i ochrony terenu robót przed dostępem osób trzecich, w tym mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie robót oraz mienia własnego, od dnia przekazania terenu robót do dnia sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, bieżącego zabezpieczania robót, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie.
6) ponoszenia odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, jak również za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy.
7) posiadania przez cały okres obowiązywania Umowy posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z jej realizacją.
ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) osób, które będą skierowane do realizacji przedmiotu umowy.
2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wskazanych w ust. 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
WIZJA LOKALNA
Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej w celu naocznych oględzin miejsca realizacji inwestycji. Wizja ma na celu sprawdzenie warunków wykonania zamówienia oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia.
Wizja lokalna może się odbyć od dnia 06.05.2024 r. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00, po wcześniejszym kontakcie z przedstawicielem Zamawiającego.
Osoba do kontaktu: P. Leszek Jankowski, tel. 534039513.
Brak odbycia wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem oferty.
WYNAGRODZENIE
Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Sposób obliczenia ceny
1. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia tj., koszty niezbędnych materiałów, koszty związane z dostawą i montażem urządzeń, prac porządkowych itp.
2. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
3. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty winny by od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
5. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy. Zaleca się opracowanie kosztorysu ofertowego metodą uproszczoną. Podstawą opracowania kosztorysu ofertowego są wytyczne i zalecenia określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz wnioski wynikłe po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. Zamawiający nie narzuca sposobu opracowania kosztorysu ofertowego, podstaw wyceny i norm. Kosztorys ofertowy ma obejmować kompletny zakres wykonania przedmiotu zamówienia.
Kosztorys ofertowy winien zawierać :
- zestawienie materiałów wraz z cenami,
- tabelę elementów scalonych,
- wartości czynników produkcji tj. rbh, Kp, Z.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia orientacyjny przedmiar robót.
W toku badania i oceny ofert Zmawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
cena brutto – 100%
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
RĘKOJMIA
Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu Umowy wynosić będzie 36 miesięcy. Dodatkowo Wykonawca udziela na przedmiot umowy gwarancji na okres 36 miesięcy, z tym zastrzeżeniem, iż gwarancja na zainstalowane materiały i urządzenia będzie zgodna z gwarancją ich producenta. Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania odbioru końcowego robót bez uwag Zamawiającego.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonywał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające specyfice przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do zapytania ofertowego.
2. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-16
13:37:58
|
Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie „DA.2611.2.5.2024.OS Remont pomieszczeń w budynku szatniowo-socjalnym przy ul. Krakusa 25 w Elblągu.” zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: BUDOM Sp. z o.o., z siedzibą w 11-130 ORNETA, ŻELAZNA 5, wartość oferty: 130 780,26 zł brutto. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?