-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 926575
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Mycie okien budynku Komendy Miejskiej Policji w Kaliszu
Wystawiający
-
UżytkownikRobert Mak
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji i Remontów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-13 14:41:00
-
Składania2024-05-16 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-05-16 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wymagania i specyfikacja
Wydział
Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwraca się
z
prośbą o przedstawienie oferty cenowej na mycie okien budynku Komendy Miejskiej Policji w Kaliszu.
Termin realizacji zadania: 22. 05 .2024 r.
Zakres prac:
- mycie z zewnątrz okien klatki schodowej budynek A - 10 sztuk
wymiary okien 136x254,
- mycie z zewnątrz okien klatki schodowej budynek B - 5 sztuk
wymiary okien 170x70 - 2 szt,
wymiary okien 135x145 - 3 szt,
Okna na klatce schodowej nie otwierają się.
- mycie okien hali warsztatowej - 10 sztuk
wymiary okien 397x145 - 8 sztuk - mycie dwustronne, okna otwierane
wymiary okien 340x100 - 2 sztuki - mycie dwustronne, okna nie otwierają się.
Łączna powierzchnia okien wynosi około 150 m2
Okna usytuowane są na I i II kondygnacji budynku.
Wymagania Wystawiającego:
- Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
- KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
- Termin realizacji zamówienia 22.05.2024 r.
- Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
- Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
- Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad
- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
- Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
- Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
- Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
- Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?