Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-05-2024 12:40:00 |
Składania : | 03-06-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 03-06-2024 11:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zadanie polega na zapewnieniu programu animacji i atrakcji plenerowych dla dzieci i młodzieży.
Przedsięwzięcie ma zostać zrealizowane w Parku Miejskim im. Józefa Wybickiego w Nowym Dworze Mazowieckim. Atrakcje i animacje mają być dostępne dla dzieci i młodzieży bez dodatkowych opłat w dniach 7, 14, 21, 28 lipca oraz 4, 11, 18, 25 sierpnia 2024 roku w godz. od 15.00 do 19.00.
Zaproponowane atrakcje i animacje powinny w sposób bezpieczny i ciekawy umożliwiać dzieciom spędzanie czasu wolnego na świeżym powietrzu. Zachęcamy, aby program animacji zawierał konkursy z drobnymi nagrodami. Program musi być dostosowany do dzieci w różnym wieku i zapewniać atrakcje i animacje prowadzone jednocześnie w kilku strefach wydzielonych w Parku Miejskim. Wydarzenie musi prowadzić konferansjer – animator przy użyciu mikrofonu. Konferansjer musi być obecny w trakcie całego wydarzenia (tj. w godz. 15:00-19:00). Wymagamy, aby organizowanym wydarzeniom towarzyszyło nagłośnienie i muzyka. Koszty ZAiKS po stronie Oferenta. Umożliwiamy podłączenie urządzeń do zasilania elektrycznego. Prosimy o składanie ofert zawierających opisy proponowanego programu, wykorzystywanych urządzeń i przeprowadzanych animacji wraz z wyszczególnieniem kosztów. Wymagamy, aby każdego dnia animacji dla dzieci były bezpłatnie dostępne przynajmniej dwa urządzenia zabawowe (tzw. dmuchańce, Euro-Bungee itp.). Prosimy także o załączenie ewentualnych referencji i materiałów przedstawiających zrealizowane przez Państwa wydarzenia, których adresatem były dzieci i młodzież. Wykonujący zadanie będzie zobowiązany do tworzenia relacji fotograficznej i tekstowej z każdego dnia wydarzenia oraz przesyłania jej do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC, NW. Wykonawca zobowiązany jest do wydruku 3 banerów (95 cm x 390 cm - 2 szt., oraz 115 cm x 480 cm - 1 szt.).
Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wydarzenia w zgodzie z aktualnie obowiązującymi przepisami epidemiologicznymi, w tym także do zapewnienia środków dezynfekujących.
Wykonawca, który przystąpi do realizacji zamówienia oświadcza, iż posiada niezbędny sprzęt wraz z certyfikatami dopuszczającymi do użytkowania w miejscach publicznych przez ludzi w tym przez dzieci, a także kwalifikacje do wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób korzystających z dostarczonych urządzeń w trakcie ich użytkowania.
Zamawiający informuje, iż w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków i zjawisk atmosferycznych, animacje przewidziane danego dnia mają prawo zostać odwołane na 24 godziny przed ich rozpoczęciem, przez Zamawiającego. W takiej sytuacji wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone.
Przedsięwzięcie ma zostać przeprowadzone w części Parku, którą okalają ulice: Warszawska, Kościuszki, Wybickiego, Lotników. Park Miejski im. Józefa Wybickiego, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
Niniejsze postępowanie może zostać unieważnione
Kryterium wyboru ofert: 50% cena, 50% atrakcyjność programu.
Termin składania upływa 3 czerwca 2024 roku o godz. 11.00.
Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Martyna Oleśkiewicz tel. 22 51 22 204, martyna.oleskiewiczi@nowydwormaz.pl;
Anna Jurkowska tel. 22 51 22 109, anna.jurkowska@nowydwormaz.pl
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-27 12:29 | Martyna Oleśkiewicz | W związku z napływającymi pytaniami Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zadania planuje przeznaczyć maksymalnie 80 000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy 00/100 zł) brutto. |
Komunikaty