Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGI.ZO.271.49.2024 Wyrównanie i utwardzenie terenu wraz z częściowym przesunięciem ogrodzenia przy remizie OSP w Starej Słupi.

Termin:
Zamieszczenia : 27-05-2024 13:06:00
Składania : 05-06-2024 12:00:00
Otwarcia : 05-06-2024 12:15:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

 

Znak sprawy: RGI. ZO.271.49. 2024

 

  1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia 
  2.             Zamawiający prosi o przedstawienie oferty  wykonania  zadania pod nawą:

Wyrównanie i utwardzenie terenu wraz z częściowym przesunięciem ogrodzenia przy remizie OSP w Starej Słupi - zadanie finansowane ze środków funduszu sołeckiego sołectwa Stara Słupia

 

2.1  .

  1. Przeniesienie istniejącego ogrodzenia panelowego o długości 31 m wraz z bramą i furtką we skazane przez Zamawiającego miejsce w obrębie tej samej działki. 
  2. Utwardzenie terenu o powiedzeni ok. 240m 2 poprzez wcześniejsze wykonanie robót ziemnych polegających na :

a)      usunięciu warstwy humusu wraz z wywozem,

b)      wykorytowaniu do głębokości 40 cm

- nawiezieniu piachu 10 cm

- nawiezieniu tłucznia 20 cm

- nawiezieniu klińca 10 cm

- wielkości wskazane po zagęszczeniu,

     c) wyprofilowanie i zagęszczanie terenu

- Wymagany termin związania ofertą: 28 czerwiec 2024 r.

UWAGA : Zalecamy aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty, zapoznał się
z miejscem, którego dotyczy zamówienie a następnie uwzględnił w ofercie ewentualne dodatkowe koszty związane z jego wykonaniem. 

Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: Katarzyna Głowacka tel. 413178775

3. Warunki udziału:

3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia: 20. 09. 2024 r.  

3.2 Inne warunki udziału w postępowaniu :

ü Posiadanie  doświadczenia, dysponowanie  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi i uprawnionymi do wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;

ü Spełnianie  warunków  udziału w postępowaniu oraz nie podleganie  wykluczeniu z postępowania;

ü Posiadanie  środków finansowych  umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia;

 

4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

-  Najniższa cena

 

5.  Dodatkowe informacje:

 

5.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami 
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

5.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

5.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Ofertę należy złożyć:  Za pośrednictwem platformy zakupowej OPENNEXUS

Ofertę  należy złożyć w terminie; do dnia: 05.06.2024 do godziny 12:00.

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

Uwaga:

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

7.      Klauzule informacyjne o ochronie danych osobowych.

 

W zawiązku z faktem, że realizacja przedmiotu zamówienia związana jest z dostępem do danych osobowych na podstawie oraz w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia, w celu wywiązania się z obowiązku udzielenia informacji o przetwarzaniu danych osobowych wynikającego z realizacji wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), Administrator informuje:

a)    Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowa Słupia reprezentowana przez Burmistrza Andrzeja Gąsiora

b)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: katarzyna.gruszka@cbi24.pl.

c)    podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora do celów realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

d)   podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z ww. podstawy prawnej jest niezbędne, aby Podmiot przetwarzający mógł uczestniczyć w realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia;

e)    dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwej realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia;

f)    osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, kopii danych oraz ich usunięcia po okresie nie krótszym niż przewidują przepisy prawa;

g)   dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do końca zakończenia realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa;

h)   dane osobowe zgromadzone w celu realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa wynikającymi z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt;

i)     w przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora przysługuje osobom, których dane dotyczą prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania do Administratora;

j)     Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie wyrażonej przez osoby, których dane dotyczą zgody. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa OSP Stara Słupia.doc doc 100.5 2024-05-27 13:06:00 Kryterium
Formularz ofertowy Stara Słupia.docx docx 16.62 2024-05-27 13:18:04 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wyrównanie i utwardzenie terenu wraz z częściowym przesunięciem ogrodzenia przy remizie OSP w Starej Słupi Proszę wpisać cenę za zakres prac zawarty w zapytaniu. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji zawarty zapytaniu Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Formularz ofertowy wraz z klauzulą RODO - Proszę wypełnić zał. nr 1 do zapytania Formularz ofertowy , podpisać go przez osobę do tego upoważnioną, zeskanować oraz załączyć do oferty.

Formularz ofertowy S [...].docx

(0)
4 Projekt Umowy - proszę o zapoznanie się z projektem umowy i potwierdzeniem wpisując słowo ,, Akceptuję"

Umowa OSP Stara Słup [...].doc

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 290