Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SJO/ZP/07/2024/TP Cykliczna konserwacja i bieżący serwis urządzeń klimatyzacji ściennej w pomieszczeniach użytkowanych przez Studium Języków Obcych

Agnieszka Woźniak
Politechnika Warszawska
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2024 11:28:00
Składania : 26-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 26-06-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 2399.82 2024-06-18 11:28:00 Postępowanie
Załączniki 3-10 do SWZ.docx docx 1141.21 2024-06-18 11:28:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 92.99 2024-06-18 11:28:01 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ zmodyfikowany.docx docx 22.01 2024-06-24 14:12:04 Postępowanie
Informacja z otwarcia (1).pdf pdf 606.29 2024-06-26 15:31:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-26 15:31 Agnieszka Woźniak Warszawa, 26.06.2024
SJO/ZP/07/2024/TP

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym pn.:
„Cykliczna konserwacja i bieżący serwis urządzeń klimatyzacji ściennej w pomieszczeniach użytkowanych przez Studium Języków Obcych”
SYGNATURA SJO/ZP/07/2024/TP


Zamawiający informuje, że w ww. postępowaniu, prowadzonym w trybie podstawowym wpłynęły następujące oferty:

Nr oferty Wykonawca NIP Cena (wartość brutto) Czas reakcji na zgłoszenie (Czas)
1. Impel Synergies Sp. z o.o.
UL. A. Słonimskiego 1,
50-304 Wrocław 1132645651 4132,80 3 (trzy) dni roboczych
2. Eko-Sanit Sp. z o.o.
UL. Piaskowa 23
Lublin 712-19-79-222 4 132,80
1 dzień
3. Comfortclima Serwis Janusz Kowalski
UL. Zgoda 15/5,
Mińsk Mazowiecki 571-133-30-00 5906,46 -

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-06-26 10:00 Komunikat Zamawiającego KWOTA SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA: 12 000,00 zł netto
2024-06-24 14:17 Agnieszka Woźniak Pytanie nr 3 do postępowania:
Dzień dobry
W którym miejscu w ofercie należy wpisać czas reakcji na zgłoszenie - jedno z kryteriów oceny ofert. Formularz nie przewiduje takiej możliwości.
Odpowiedź na pytanie nr 3 do postępowania:
Szanowna Pani,
Zamawiający informuje, że dokonano modyfikacji Załącznika nr 3 do SWZ - Formularza ofertowego poprzez dodanie pozycji w tabeli o treści: "OFERUJEMY Czas reakcji na zgłoszenie (Czas)………………………….. dni roboczych".
Zmodyfikowany Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz ofertowy dołączony został do dokumentacji postępowania.
Powyższe wyjaśnienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców, którzy wezmą udział w niniejszym postępowaniu i złożą oferty.
2024-06-24 13:07 Agnieszka Woźniak Pytanie nr 2:
Dzień dobry,
Czy w przypadku wystąpienia awarii urządzenia koszt naprawy będzie rozliczany w ramach odrębnego zlecenia na naprawę ? Czy koszty części zamiennych zostaną refakturowane.

Odpowiedź na pytanie nr 2:
Szanowny Panie,
Zamawiający informuje, że zamówienie obejmuje cykliczną konserwację i bieżący serwis urządzeń klimatyzacji ściennej w pomieszczeniach użytkowanych przez Studium Języków Obcych Politechniki Warszawskiej. Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia usługa cyklicznej konserwacji powinna obejmować przede wszystkim:
- przegląd stanu technicznego urządzeń;
- czyszczenie, dezynfekcja, odgrzybianie;
- ewentualna wymiana filtrów;
- inne działania mające na celu utrzymanie prawidłowego i optymalnego działania urządzeń. Usługa bieżącego serwisu powinna polegać na gotowości Wykonawcy do realizacji doraźnych napraw zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy (w razie konieczności usługa ta obejmować będzie także wymianę zużytych elementów). Usługa konserwacji i serwisu dotyczy zarówno jednostek wewnętrznych jak i zewnętrznych układu klimatyzacji. Oznacza to, że w przypadku wystąpienia awarii urządzenia bądź urządzeń koszt naprawy będzie rozliczany w ramach odrębnego zlecenia, natomiast koszt czynności i części zamiennych wskazanych powyżej, w tym wymiany m.in. zużytych elementów oraz doraźnych napraw powinien być uwzględniony w ofercie.
Powyższe wyjaśnienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców, którzy wezmą udział w niniejszym postępowaniu i złożą oferty.
2024-06-20 11:41 Agnieszka Woźniak Pytanie nr 1 do postepowania:
Dzień dobry
Proszę o sprecyzowanie czy waloryzacja materiałowa opisana w umowie par.9 będzie następować w oparciu o wskaźnik kwartalny czy półroczny? (rozbieżne zapisy w umowie)

Odpowiedź nr 1 do postępowania:
Szanowny Panie,
Zamawiający informuje, że zgodnie z paragrafem 9 Projektowanych Postanowień Umowy:
"Poziom zmiany cen materiałów lub kosztów, o którym mowa w ust. 4, ustalany będzie na podstawie półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (...).
2) (...) Zmiana wynagrodzenia będzie następowała co kwartał, przy czym pierwsza zmiana wysokości wynagrodzenia będzie możliwa dopiero po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia Umowy i po opublikowaniu wysokości wskaźnika, o którym mowa w pkt 1), za ostatni kwartał, który występuje w ostatnich 6 miesiącach wykonywania Umowy.(...)"

Oznacza to, że poziom zmiany ustalany będzie na podstawie wskaźnika półrocznego a zmiana wynagrodzenia będzie następowała co kwartał.

Powyższe wyjaśnienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców, którzy wezmą udział w niniejszym postępowaniu i złożą oferty.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 269