Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.50.2024 Doposażenie istniejącego placu zabaw, na działce o nr. ew. 15/3 w obrębie ew. 0064 przy ul. Nakielskiej w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 25-06-2024 09:41:00
Składania : 03-07-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E

O ZAPYTANIU  OFERTOWYM

NR WIM.271.2.50.2024 z dnia 24.06.2024 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)


      

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

      

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


Nazwa zadań:


Program Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) podzadanie pn.:

Ścianka wspinaczkowa w Parku nad Kanałem Bydgoskim na os. Wilczak – Jary (Program BBO)


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Robota budowlana dotycząca doposażenia istniejącego placu zabaw, na działce o nr. ew. 15/3 w obrębie ew. 0064  przy ul. Nakielskiej w Bydgoszczy.


Zakres robót obejmuje:

1) wykonanie i montaż ścianki wspinaczkowej małej.


Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pod nazwą dokumentacja projektowa.


3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej i dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  

2) dysponowanie osobami posiadającymi wymagane prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, w tym dla kierownika robót budowlanych,

3) posiadanie doświadczenia: wykonane w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa, przebudowa, rozbudowa terenu rekreacyjno-sportowego, parku lub skweru, placu zabaw.


4. Załączniki do ogłoszenia:

1) Dokumentacja projektowa,

2) zaświadczenie o braku wniesienia sprzeciwu, dotyczącego przystąpienia do robót budowlanych Wydziału Administracji Budowlanej,

3) uzgodnienie Wydziału Zieleni i Gospodarki Komunalnej,

4) uzgodnienie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,

5) uzgodnienie Miejskiego Konserwatora Zabytków,

6) uzgodnienie Plastyka Miejskiego,

7) wzór umowy,

8) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),

9) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

10) oświadczenie Wykonawcy.


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:


6.1 Kryterium oceny ofert.

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) przewiduje się prowadzenie między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:   

3 m-cy od daty zawarcia umowy.



8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:   

* Karolina Szafran - Pyjos, Inspektor WIM (br. bud.) – tel. 52 58 59 157

* Magdalena Janiak, Głównym Specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 58 209


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 03.07.2024 r. o godz. 9.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:


1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 8) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,

2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych

w załączniku nr 8 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).

3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (podpisany załącznik Nr 9 ) oraz oświadczenie Wykonawcy (wypełniony załącznik nr 10) opisane w pkt 4.9 oraz pkt 4.10.


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.       


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.            

Bydgoszcz, dnia   25.06.2024 r.                       

  DYREKTOR / ZASTĘPCA DYREKTORA

WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA    

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY     

 Bogdan Tyborski                


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 2 - zaświadczenie WAB.II.6743.304.2023.pdf pdf 187.7 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
zał. 3.1 - WGK-IV.7012.71.2022.JM z dnia 25.04.2023r..pdf pdf 103.07 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
zał. 3.2 -WGK-IV.7012.71.2022.JM z dnia 22.04.2023r..pdf pdf 73.11 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
zał. 4.1 - WUOZ.DB.WZN.ZZ.5183.7.2023.RP z dnia 06.07.2023r..pdf pdf 98.01 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
zał. 4.2 - WUOZ.DB.WZN.ZZ.5183.1.1.2023.RP z dnia 12.06.2023r..pdf pdf 169.4 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
zał. 5 - BKZ.4120.18.8.2023.SM z dnia 25.05.2023r..pdf pdf 82.08 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
zał. 6 - PKM.6740.2.316.2022 z dnia 21.09.2022r..pdf pdf 520.51 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
zał. 7 - Wzór mowy.doc doc 116.5 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
zał. 8 - WWU- wykaz wykonanych usług.doc doc 67.5 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
zał. 9 - rodo.docx docx 31.92 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
zał. 10 -oświadczenie wykonawcy.docx docx 14.9 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
Projekt architektoniczno-budowlany.pdf pdf 457.31 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
Projekt wykonawczy.pdf pdf 471.49 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
Projekt zagospodarowania terenu.pdf pdf 1190.53 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
przekrój przez nawierzchnię boiska do gry w bule.pdf pdf 172.29 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
rzut poziomy mniejszej ścianki wspinaczkowej.pdf pdf 99.91 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie
STWiOR.pdf pdf 1299.85 2024-06-25 09:41:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Doposażenie istniejącego placu zabaw, na działce o nr. ew. 15/3 w obrębie ew. 0064 przy ul. Nakielskiej w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 141