Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.1.14.2024.JSz Remont nawierzchni bitumicznej dróg gminnych publicznych

Joanna Sznajder
Gmina Głuchołazy
Termin:
Zamieszczenia : 25-06-2024 14:16:00
Składania : 17-07-2024 09:00:00
Otwarcia : 17-07-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
4. Zał. nr 2-7 do SWZ-Formularze edytowalne.docx docx 57.52 2024-06-25 14:16:00 Postępowanie
5. Zał.nr 8 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).pdf pdf 904.84 2024-06-25 14:16:00 Postępowanie
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 116.17 2024-06-25 14:16:00 Postępowanie
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 1211.18 2024-06-25 14:16:00 Postępowanie
3. Zał. nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna.zip zip 31111.02 2024-06-25 14:16:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 962.66 2024-07-17 10:45:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-17 10:45 Joanna Sznajder Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli Wykonawcy jak w załączeniu:

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-07-17 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto: 829 497,75 zł
w tym:
na Część 1 Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej Nr 107137 O – ul. Poprzeczna, zlokalizowanej na działce nr 82 w Głuchołazach o długości ok 178 mb, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 113 810,00 zł

na Część 2 Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej Nr 107131 O – ul. Ogińskiego, zlokalizowanej na działce nr 1848 w Głuchołazach o długości ok. 257,30, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 129 994,00 zł

na Część 3: Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej Nr 107139 O – ul. Wyspiańskiego, zlokalizowanej na działkach nr 1194 i fragment dz. 1501 w Głuchołazach o długości ok. 475,86 mb, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 286 876,00 zł

na Część 4: Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej Nr 107130 O – ul. Mickiewicza, zlokalizowanej na działkach nr 940 i 1202 w Głuchołazach o łącznej długości ok. 238 mb, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 217 185,00 zł

na Część 5: Remont nawierzchni drogi gminnej publicznej Nr 107129 O – ul. Okulickiego, zlokalizowanej na działce nr 1040 w Głuchołazach o długości ok. 105,00 mb, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 50 320,00 zł

na Część 6: Remont nawierzchni dwóch parkingów, zlokalizowanych na działce nr 1932/4 o powierzchni ok. 170 m² oraz na działce nr 1933/3 o powierzchnio ok 231 m² - ul. Konstytucji 3-go Maja w Głuchołazach, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto: 31 312,75 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 516