Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SE2.271.1.4.2024.TG „Dostawa wyposażenia do stołówek szkolnych na terenie Gminy Somonino”

Termin:
Zamieszczenia : 25-06-2024 13:59:00
Składania : 09-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 09-07-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
0. Ogłoszenie o zamówieniu 08dc9507-6130-f5d5-1aff-5f0001bdfc5e (1).pdf pdf 121.5 2024-06-25 13:59:00 Postępowanie
1. SWZ - Dostawa wyposażenia do stołówek.pdf pdf 542.96 2024-06-25 13:59:00 Postępowanie
2. Załączniki nr 1-6 do SWZ Dostawa wyposażenia.zip zip 568.87 2024-06-25 13:59:00 Postępowanie
3. Ogłoszenie o zmianie 08dc9a91-6b94-e7ef-7e07-6e000186a6f2 (6).pdf pdf 37.58 2024-07-02 14:31:08 Publiczna wiadomość
4. Zmiana SWZ - Dostwa wyposażenia.pdf pdf 408.86 2024-07-02 14:31:08 Publiczna wiadomość
5. Załącznik nr 3 - Formularz cenowy POPRAWIONY.docx docx 32.22 2024-07-02 14:31:08 Publiczna wiadomość
6. Odpowiedzi na pytania - Dostawa wyposażenia.pdf pdf 379.57 2024-07-05 09:59:42 Publiczna wiadomość
7. Kwota na zamówienie -Dostawa wyposażenia.pdf pdf 429.32 2024-07-09 10:06:02 Publiczna wiadomość
8. Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #946109.pdf pdf 233.05 2024-07-09 11:42:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-09 11:42 Teresa Gliwa Informacja z otwarcia ofert.

8. Informacja z otwa [...].pdf

2024-07-09 10:06 Teresa Gliwa Kwota na zamówienie.

7. Kwota na zamówien [...].pdf

2024-07-05 09:59 Teresa Gliwa Pytania i odpowiedzi.

6. Odpowiedzi na pyt [...].pdf

2024-07-02 14:31 Teresa Gliwa Zmiana SWZ.

3. Ogłoszenie o zmia [...].pdf

4. Zmiana SWZ - Dost [...].pdf

5. Załącznik nr 3 - [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 624