Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 21:14:59
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 949745
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 949745 : WM.272.01.07.2024.JJ Połączenie budynków w ewidencji gruntów i budynków ul. Pionierska 16A

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Joanna Jurga
    • Organizacja
      Gmina Miejska Giżycko
    • Oddział
      Urząd Miejski w Giżycku
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2024-07-03 13:40:00
    • Składania
      2024-07-12 13:00:00
    • Otwarcie ofert
      2024-07-12 13:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    ZAPYTANIE OFERTOWE nr WM.272.01.07.2024.JJ                                                                

    1. ZAMAWIAJĄCY:

    Gmina Miejska Giżycko

    al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

    tel. 87 7324 113;  fax. 87 428 52 41

    NIP 845 19 51 457

    e-mail: urzad@gizycko.pl

     

    2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023r. poz. 1605 ze zm.) - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy).

    3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania geodezyjnego niezbędnego do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków – połączenia znajdujących się na działce o nr ewid. 193/11 obręb 0002 Giżycko budynków tworzących całość techniczno-użytkową oznaczonych nr id. 280601_1.0002.536_BUD oraz nr id. 280601_1.0002.537_BUD oraz zmiany użytku części działki z Bi inne tereny zabudowane na B tereny mieszkaniowe.

    3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest dostarczenie Zamawiającemu kopii dokumentów stanowiących podstawę do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków opatrzonych pieczęcią potwierdzającą przyjęcie dokumentów do zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

     

    4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

    4.1. Termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy.

    4.2. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

     5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

    5.1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany  formularz ofertowy (załącznik nr 2).

    5.2. W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto za wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszego rozeznania.

    5.3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania.

    5.4. Oferty, które nie spełnią wymogów określonych w pkt 5.1.-5.3. zostaną odrzucone.

    5.5. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta.

     

    6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

    6.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu. Ofertę Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem ww. Platformy.

    6.2. Termin składania ofert upływa w dn. 12 lipca 2024 r. o godz. 13:00.

    6.3. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt 1 nie będą rozpatrywane.

    6.4. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni włącznie.  Bieg terminu związania ofert rozpoczyna się w dniu upływu terminu składania ofert.

    7. KRYTERIA OCENY OFERT

    7.1. Kryterium oceny – 100% cena brutto.

    7.2. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będą taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

    7.3. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązanie alternatywne spowoduje odrzucenie powyższych ofert.

     8. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH

    8.1. Zamawiający wymaga, aby umowa z wybranym Oferentem została podpisana w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.

    8.2. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie BIP Urzędu Miejskiego
    w Giżycku oraz w zakładce dedykowanej postępowaniu na Platformie Zakupowej.

    8.3. Jeśli wybrany Oferent uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

     

    9. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI

    Główny Specjalista Wydziału Mienia - Joanna Jurga – pokój nr  215, tel. 798-613-151, e-mail: joanna.jurga@gizycko.pl

     

     

    10. KLAUZULA RODO

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

    1) administratorem danych osobowych Oferenta jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

    2) inspektorem ochrony danych osobowych powołanym przez Administratora  jest Pani Katarzyna Furmaniak, e-mail: dpo@gizycko.pl ; tel. 87 7324 143.

    3) dane osobowe Oferenta przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w zakresie niezbędnym do realizacji
    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego  na platformie zakupowej Open Nexus (w tym również zawarcia umowy i publikacji wyników postępowania). Postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1360 ze zm,).

    4) odbiorcami danych osobowych Oferenta będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
    o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. 2022 poz. 902 ze zm).

    5) dane osobowe Oferenta będą przechowywane, zgodnie z art. 118 KC, nie krócej niż 3 lata
    i nie dłużej niż 6 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

    6) obowiązek podania przez Oferenta danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu cywilnego, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Kodeks cywilny. 

    7) w odniesieniu do danych osobowych Oferenta decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

    8) Oferent posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub żądania ograniczenia ich przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO).

    9) Oferent ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

    10) Oferentowi nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Oferenta jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

     

    Załączniki:

    Załącznik nr 1 – Lokalizacja budynków.

    Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy,

    Załącznik nr 3 – Wzór ramowy umowy.

    Załącznik nr 4 – Regulamin.


    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    zapytanie ofertowe.pdf pdf 849.73
    2024-07-03 13:40:00
    Postępowanie
    zalacznik nr 1.pdf pdf 1199.57
    2024-07-03 13:40:00
    Postępowanie
    zalacznik nr 2.docx docx 19.24
    2024-07-03 13:40:00
    Postępowanie
    zalacznik nr 3.doc doc 50
    2024-07-03 13:40:00
    Postępowanie
    zalacznik nr 4.docx docx 18.37
    2024-07-03 13:40:00
    Postępowanie
    zalacznik nr 2.docx docx 19.24
    2024-07-03 13:40:00
    Kryterium
    powiadomienie o wyborze.pdf pdf 239.4
    2024-07-19 14:30:35
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2024-07-19 14:30:35
    Joanna Jurga Dzień dobry,
    w załączeniu powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty,

    Załączniki

    • powiadomienie o wybo [...].pdf

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Cena Cena za wykonanie opracowania 1 szt. Urząd Miejski w Giżycku
    Aleja 1 Maja 14
    11-500, Giżycko
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2414 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    zalacznik nr 2.docx

    0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    454

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć